Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravím, chcel by som spýtať či existuje, respektíve niekto viete o nejakej stránke, youtube videu, alebo niečom o rekorde v prejdení všetkých zastávok/trás električky v čo najrýchlejšom čase, či už v súčasnej konfigurácii alebo akejkoľvek inej. Ďakujem
Reply on: david1 #245341:
Naspäť by išla 75 po Cyprichovej, Hubeného (tu by sa musel otočiť smer jazdy) alebo by sa zobojsmernila Kadnárova? Ďalšia vec je, či by bolo na Tbiliskej miesto pre ďalšiu linku, aj keď by to by sa dalo vyriešiť buď ukončením pri OC Rača, alebo okruhom po Rači. Ak sa raz zruší 59, tak 75 by mohla z MiÚ Rača pokračovať na Pánty namiesto 59. Večer by tam mohla jazdiť v preklade so 65. Predĺžená 75 by mala potom ešte väčší potenciál na predĺženie prevádzkovej doby.
Nebola by tá 59 preplnená, ak by zastavovala aj na Zochovej? Na Blumentáli mohla 59 už dávno zastavovať, keďže tadiaľ aj tak často chodí namiesto Vazovovej.
Reply on: david1 #245342:
Len dva vlaky, ale sú napojené na S55, čiže bude prestup na hrane, a tak je to aj komunikované obciam.
Reply on: Joyki #245340:
Trochu sa pomôže dedinám od SC. Aj , keď pôjde len o tri spoje ráno a iba po N. Mesto.
Reply on: birch #245339:
U L75 by som upravil trasovanie vrchom až po Tbiliskú. V súčasnej trase mala význam , keď fungovala Meopta , tlačiarne a kartografia čo vytváralo slušný dopyt na odvoz a zvoz zamestnancov.
L59 súhlas . Určite by pomohla aj pri mimoriadnostiach a od Blumentálu čo to pobrala. Obišla by aj zápchy od rozhlasu po celej Vazovovej. Smerom do Petržalky by mohla zastavovať na nám. Slobody ešte alebo na Kollárovom nám. . Trochu by sa zacelili slzy za L5 a niečo by z Rače zastavovalo aj v hornom centre. Ideal by bolo zastavovanie na Zochovej. Ak už padla modla nezastavovania v celom centre.
Od 9.1. premáva S65
Reply on: N/A #245338:
Aká plná vlastne býva poobede L75 medzi Pionierskou a Krasňanmi, príp. medzi Vinohradmi a Krasňanmi?

L59 vídavam neskôr poobede (po 16h) smerom do Rače v okolí Račianskeho mýta poloprázdnu. Nie je to síce z hľadiska intervalu žiadna sláva, ale ak by zastavovala aj pri Blumentáli, nejakých cestujúcich navyše by si našla.
Reply on: david1 #245337:
Súhlasím s tým, že aj po 16 hod. poobede smer Rača je električka poriadne plná a to aj ďalej ako Vinohrady. Myslím, že 7/1-7/5 by sa mali rozšíriť aspoň na 7/1-7/8 a ťahať to aj poobede do Rače.
Reply on: Valec #245336:
To ja neviem no od Vinohradov si nesadneš ani náhodou.. Poobede po 16h. od Blumentálu smer Rača detto. Mne státie nevadí , ale tlačenica už hej.. L7 mala rozhodne premávať alebo aspoň nechať L3 v režime školský rok.
Reply on: david1 #245335:
Tak ale prečo som to potom nepocítil ja? Po Račko som si nesadol len preto, že nebola voľná celá dvojka.
Reply on: Valec #245334:
Tento týždeň som mal podobne plný voz ráno vždy.. medzi 8:15 8:45. Hold , keď iba na tejto radiále oslabíš kapacitu o polovicu musí to byť cítiť.
Reply on: david1 #245328:
Ja som sa vozil takmer všetky prázdninové dni v čase medzi 7:50 a 8:10 z Vinohradov a nikdy nebolo vo voze viac ako 20 stojacich (a aj to neboli úplne všetky miesta na sedenie obsadené cestujúcimi).
Takže by bolo vhodné zistiť dôvod, prečo je tento zrovna plný (napr. príchod vlaku) a či by premávka L7 mala na to dosah.
Reply on: ikarus31 #245332:
Aktivuje sa to vzdy, ked je zapnuta smerovka. Cize vzdy, ked pri vyjazde zo zastavky alebo zmene pruhu okolo prejde auto, zacne to jacat. V maringotkarni holt zase raz naplnili to Cernomyrdinovo "mysleli sme to dobre, dopadlo to ako vzdy".
Reply on: birch #245330:
K tomu systému mŕtveho uhla- za mňa je to dobrý nápad ale realizácia u týchto vozidiel úplne zlá, nedomyslená, všetci vodiči na to nadávajú.

Pípa to na každej druhej zastávke alebo keď autobus stojí v križovatke a niekto ide vedľa normálne po chodníku tak to tiež pípa úplne zbytočne. Keď to pípa na každej druhej zastávke tak logicky vodič ten zvuk začne časom ignorovať a tým pádom to celé stráca zmysel. Ten systém skrátka nevie rozoznať rizikovú situáciu.

Okrem toho to ani nie je spoľahlivé, niekedy to ani nezaregistruje auto ktoré prejde tesne vedľa autobusu alebo ho zaregistruje neskoro.

Ale najväčšia blbosť tohto systému je to že jeho umiestnením paradoxne vytvorili ešte väčší a nebezpecnejší mŕtvy uhol prednej časti vozidla pretože monitor s kamerou umiestnili priamo do výhľadu vodiča presne do toho rohového okienka ktoré tam je na to aby tento uhol minimalizovalo.

Akože myslel som že to bude fungovať lepšie takže do budúcna dúfam že sa to vylepší lebo ak majú mať rovanký nedomyslený systém aj ďalšie vozidlá tak to radšej nech tam nie je žiadny lebo je to vyhodenie peňazí.
Reply on: david1 #245328:
tym Ti chcu z magistratu povedat, ze mas cestovat autom.... su prazdniny, cesty relativne dobre prejazdne (a urcite si sadnes a teplo tam budes mat tak ako si nastavis 😃 😃 )
Reply on: 810zssk #245326:
Aj podľa mňa je priestor stiesnený, najmä medzi prvými a druhými dverami. Ostatné typy autobusov tento priestor majú riešený lepšie. Nádrž na palivo priestor zmenšuje aj opticky.

Zároveň mi chýba rozsvietenie nápisu STOP nad dverami pri stlačení ktorékokoľvek z tlačidiel dopytu, aby som vedel, či musím stláčať tlačidlo dopytu alebo už nemusím. Bolo by to praktické najmä pre cestujúcich sediacich pri okne, ak nevidia na vnútorný displej.

Pípanie senzora mŕtveho uhla pre vodiča sa nedá prehliadnuť, ale ako cestujúcemu mi to nejako špeciálne nevadí. Otázkou je, čo hovoria vodiči, lebo to pípa dosť intenzívne a pri mestskej premávke aj nadpriemerne často.

Pozitívne hodnotím nízku hlučnosť, tepelný komfort a vizuál vozidla - pôsobí moderne.
Reply on: david1 #245328:
..castejsieakometro
Radosť cestovať MHD. Zrušením L7 máme na Račianskej stále "komfort" ako cez školský rok.
Na trati 130 od 9.1. výlukový grafikon (úsek Šaľa - Nové Zámky) pre pokračujúcu modernizáciu dvoch úsekov. S60 sa nemení.
Reply on: PatopavlikSK #245320:
Mne sa najmä páči že tvorcom toho autobusu sa podarilo nemožné a je tam ešte menej miesta ako v predchádzajúcich SORkách. Neveril by som že sa to ešte dá viac pokašlať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.