U L75 by som upravil trasovanie vrchom až po Tbiliskú. V súčasnej trase mala význam , keď fungovala Meopta , tlačiarne a kartografia čo vytváralo slušný dopyt na odvoz a zvoz zamestnancov.
L59 súhlas . Určite by pomohla aj pri mimoriadnostiach a od Blumentálu čo to pobrala. Obišla by aj zápchy od rozhlasu po celej Vazovovej. Smerom do Petržalky by mohla zastavovať na nám. Slobody ešte alebo na Kollárovom nám. . Trochu by sa zacelili slzy za L5 a niečo by z Rače zastavovalo aj v hornom centre. Ideal by bolo zastavovanie na Zochovej. Ak už padla modla nezastavovania v celom centre.
Aká plná vlastne býva poobede L75 medzi Pionierskou a Krasňanmi, príp. medzi Vinohradmi a Krasňanmi?
L59 vídavam neskôr poobede (po 16h) smerom do Rače v okolí Račianskeho mýta poloprázdnu. Nie je to síce z hľadiska intervalu žiadna sláva, ale ak by zastavovala aj pri Blumentáli, nejakých cestujúcich navyše by si našla.
Súhlasím s tým, že aj po 16 hod. poobede smer Rača je električka poriadne plná a to aj ďalej ako Vinohrady. Myslím, že 7/1-7/5 by sa mali rozšíriť aspoň na 7/1-7/8 a ťahať to aj poobede do Rače.
To ja neviem no od Vinohradov si nesadneš ani náhodou.. Poobede po 16h. od Blumentálu smer Rača detto. Mne státie nevadí , ale tlačenica už hej.. L7 mala rozhodne premávať alebo aspoň nechať L3 v režime školský rok.
Ja som sa vozil takmer všetky prázdninové dni v čase medzi 7:50 a 8:10 z Vinohradov a nikdy nebolo vo voze viac ako 20 stojacich (a aj to neboli úplne všetky miesta na sedenie obsadené cestujúcimi).
Takže by bolo vhodné zistiť dôvod, prečo je tento zrovna plný (napr. príchod vlaku) a či by premávka L7 mala na to dosah.
Aktivuje sa to vzdy, ked je zapnuta smerovka. Cize vzdy, ked pri vyjazde zo zastavky alebo zmene pruhu okolo prejde auto, zacne to jacat. V maringotkarni holt zase raz naplnili to Cernomyrdinovo "mysleli sme to dobre, dopadlo to ako vzdy".
K tomu systému mŕtveho uhla- za mňa je to dobrý nápad ale realizácia u týchto vozidiel úplne zlá, nedomyslená, všetci vodiči na to nadávajú.
Pípa to na každej druhej zastávke alebo keď autobus stojí v križovatke a niekto ide vedľa normálne po chodníku tak to tiež pípa úplne zbytočne. Keď to pípa na každej druhej zastávke tak logicky vodič ten zvuk začne časom ignorovať a tým pádom to celé stráca zmysel. Ten systém skrátka nevie rozoznať rizikovú situáciu.
Okrem toho to ani nie je spoľahlivé, niekedy to ani nezaregistruje auto ktoré prejde tesne vedľa autobusu alebo ho zaregistruje neskoro.
Ale najväčšia blbosť tohto systému je to že jeho umiestnením paradoxne vytvorili ešte väčší a nebezpecnejší mŕtvy uhol prednej časti vozidla pretože monitor s kamerou umiestnili priamo do výhľadu vodiča presne do toho rohového okienka ktoré tam je na to aby tento uhol minimalizovalo.
Akože myslel som že to bude fungovať lepšie takže do budúcna dúfam že sa to vylepší lebo ak majú mať rovanký nedomyslený systém aj ďalšie vozidlá tak to radšej nech tam nie je žiadny lebo je to vyhodenie peňazí.
tym Ti chcu z magistratu povedat, ze mas cestovat autom.... su prazdniny, cesty relativne dobre prejazdne (a urcite si sadnes a teplo tam budes mat tak ako si nastavis )
Aj podľa mňa je priestor stiesnený, najmä medzi prvými a druhými dverami. Ostatné typy autobusov tento priestor majú riešený lepšie. Nádrž na palivo priestor zmenšuje aj opticky.
Zároveň mi chýba rozsvietenie nápisu STOP nad dverami pri stlačení ktorékokoľvek z tlačidiel dopytu, aby som vedel, či musím stláčať tlačidlo dopytu alebo už nemusím. Bolo by to praktické najmä pre cestujúcich sediacich pri okne, ak nevidia na vnútorný displej.
Pípanie senzora mŕtveho uhla pre vodiča sa nedá prehliadnuť, ale ako cestujúcemu mi to nejako špeciálne nevadí. Otázkou je, čo hovoria vodiči, lebo to pípa dosť intenzívne a pri mestskej premávke aj nadpriemerne často.
Pozitívne hodnotím nízku hlučnosť, tepelný komfort a vizuál vozidla - pôsobí moderne.
Mne sa najmä páči že tvorcom toho autobusu sa podarilo nemožné a je tam ešte menej miesta ako v predchádzajúcich SORkách. Neveril by som že sa to ešte dá viac pokašlať.
Mne sa tým ako cestujúcemu veľmi dobre cestuje, podľa mňa je to dobré zvezenie, jediné čo ma trocha otravuje pri dlhšej ceste je to pípanie z kabíny vodiča, ktoré je spôsobené senzorom mŕtveho uhla v zrkadle.
david1
L59 súhlas . Určite by pomohla aj pri mimoriadnostiach a od Blumentálu čo to pobrala. Obišla by aj zápchy od rozhlasu po celej Vazovovej. Smerom do Petržalky by mohla zastavovať na nám. Slobody ešte alebo na Kollárovom nám. . Trochu by sa zacelili slzy za L5 a niečo by z Rače zastavovalo aj v hornom centre. Ideal by bolo zastavovanie na Zochovej. Ak už padla modla nezastavovania v celom centre.