3 mesiace prevádzky špičkovej linky s pochabou nadväznosťou nespraví divy.
Rok prevádzky celotýždňovej a celodennej premávky linky s dodržanou nadväznosťou už môže spraviť divy - žial ale radšej spravili 622 do BA, ktorá mimochodom pôjde popri trati, tak tam môžu uviesť, že nadväzuje na vlaky. Nie, nenaväzuje, ale konkuruje. A to za cenu desiatok zrušených spojov v okolí nie súbežných s vlakmi, ale k vlakom - toto je pochovávanie IDS.
ešte k tým novým CP regiobusov: to, čo pôvodne ukazovalo od nedele cp-čko ohľadom liniek cez grinavskú stanicu, sa nakoniec ukázalo ako vycucané z prsta, ale zostali 2 problémy:
1. regiobusy budú na grinavskej stanici nadväzovať iba v smere od grobov na vlaky do bratislavy a opačne, rozväzujú sa prípoje od TT.
2. Prvé dve 527-ky z PK potichu preložili na východzie z Viničného, navyše cez víkend pôjde až tá o šiestej. Áno, tá prvá(PK, Radničné námestie 4:33) prišla spravidla na Grinavskú stanicu prázdna a na grinavskej stanici sme nastupovali dvaja, ale tá druhá(PK, Radničné námestie) zvykla brať už z námestia nejakých ľudí. Takže po novom ľudia, čo potrebovali ráno 527-ku už z PK(napr. dochádzka do čiernovodského Tesca a do industriálu na Zlatých Pieskoch), môžu hľadať alternatívne spojenia.
Myslím si, že ty už chceš naozaj veľa. Postupne buďme radi, že začali vôbec jazdiť, že už majú aj dôstojné označníky zastávky v regióne a....tam by som asi skončil, ja sa úspešne regionálnym vyhýbam a neľutujem, naposledy keď som ho chcel použiť, tak meškal 24 minút zo Záhoria v sedle, tak som to už s nimi vzdal. Hádať sa tam s vodičom o mojej ceste a tarife na karte (električenka) nemám potrebu, niektorí sú dokonca tak otrávení, že mi to dokáže znechutiť ráno.
A zas aby som len nepindal, ešte stále to bol pre mňa v bratislavských podmienkach šok, keď som sa cez víkend viezol výlukovou 95kou a vozidlový informačný systém ukazoval ozajstnú výlukovú trasu vozidla a bolo to aj vo (virtuálnych) tabuliach a vôbec...
Úprimný remeselný lokálny názov. Podporený nejakým tým sponzorským darom súkromného sektora pre zvýšenie povedomia o úprimných remeselných lokálnych názvoch, tipujem...
Zaujímalo by ma, či by právo konečného slova/veta pre nejakú odbornú komisiu koordinátora v prípade ako tomto, tak pri tých zmenách, čo sa tu riešia, viedlo k lepším výsledkom alebo by to akurát skončilo plejádou šotoexcesov...
Tí, čo máte vhľad do toho, ako to vyzerá v kuloároch: koľko z tých tu kritizovaných vecí - a nemyslím teraz mená zastávok - by bolo v lepšom stave, keby mal koordinátor "rozviazané ruky"?
Tu by som zapolemizoval. Ja by som povedal, že v celoštátnych databázach sa zastávka vedie ako Bratislava,Aupark, len lokálne sa používateľom (logicky) zobrazuje bez názvu mesta.
Aká je logika toho že označovače v regiobusoch na území mesta ponúkajú z karty len CL na 30 a 60 minút pre zóny 100+101 a nie celú ponuku lístkov? Ak je logika že pri jazde smer ASMN sa odbavuje ako v MHD, tak by aj ponuka mala byť rovnaká ako v MHD, nie?
Tento názov je návrhom mesta Modra, pre túto zastávku sa nepočítalo s zmenou. Ako sa k tomu dopracovali vedia len na MsÚ, odôvodnili to, že je to lokálny názov
Ja by som išiel ďalej a myslím si že aj prímestské spoje končiace v BA by mali zobrazovať len názov zastávky (bez "Bratislava, "). Myslím že na virtuálnej tabuli to tak aj je.
Ak sa takýto problém vyskytuje, tak by asi bolo na mieste sa zamyslieť nad tým, či mať mestskú a prímestskú dopravu na jednej zastávkovej tabuli je vhodné riešenie.
Ja som si nikdy nemyslel že integrácia mestskej a prímestskej dopravy bola dobrá vec, naopak mi extrémne vadí ak čakám na zastávke ako je Račianske mýto alebo Prievozská a zastávkove tabule sú preplnené prímestskými autobusmi ktoré nie sú pre mňa relevantné. Mať to všetko pod jednou tarifou je dobré, ale čo sa týka navigácie tak by sa to podľa mňa malo rozdeliť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike