ono v čase premenovávania bolo ešte dané stanovište na pôvodnom mieste na vrchole horizontu pred križovatkou, rovnako tak tam bolo aj v čase osádzania nového označníka(pôvodne bol len nalepený CP na stĺpe verejného osvetlenia), presúvalo sa až potom, prišiel som na to niekedy v septembri, keď som dal dostatočne včas znamenie, vodič bol OK a pôvodné stanovište sme prešli a zastavili sme až na tom novom stanovišti, kde som neveriacky pozeral na nový označník.
Zaujímavé je, že nikto sa neunúval nahlásiť do jednotnej databázy ISCP jej GPS súradnice, aby sa dalo preveriť, či to je omyl alebo zámer. Zdalo sa mi logické využiť moment zápisu zmeny názvov aj na dodanie týchto údajov, ale holt asi to nie je priorita, keď tam stále kopec ďalších zastávok z IDS nemá koordináty.
Inak nastala ešte jedna zmena v polohe zastávok v regióne, ktorú som však nezaregistroval ani tu, ani na stránke Arrivy, ani na obecnej stránke: stanovište zastávky cífer, Štadiónová smer žel. st. sa zjavne natrvalo posunulo za križovatku až za úroveň reštaurácie kopačka cca. tu: https://goo.gl/maps/MbNsvgvZFUgF3Syg8
Smerom do Budmeríc zostalo tam, kde doteraz; už je presunutý aj označník.
Urbanway: je to možné.
123456: to je taký problém osadiť to na oboch stanovištiach zastávky s dvoma stanovišťami naraz, resp. v priebehu jedného dňa? V prípade osadenia naraz/v jeden deň by sa ušetrili náklady na druhý výjazd. Žiadna z mnou vymenovaných lokalít v dobe návštevy nevyzerala, že by stanovište so starým označníkom bolo na rade na druhý deň...
2. Na zastávke Pri mlyne (neviem, ako je to na Pračanskej) je nový označník iba v smere na Pračanskú, na druhej strane, kde už nezastavuje žiadna linka DPB, je starý označník. Nebude za tým to, že tam už v jednom smere nezastavuje žiadna linka DPB (jedine, že by DPB aj tak spravoval označníky v oboch smeroch)?
Keď sa tu zase pripomenuli označníky, prečo na niektorých zastávkach na jednom stanovišti nechal DPB starý označník a na druhom je už osadený nový? Nemyslím tým teraz stanovištia typu nočná Pod stanicou na Šancovej smer HLST, ale za posledný štvrťrok som postrehol minimálne tieto dvojice:
1. Hroboňova smer mesto vynovená zastávka aj s obstojným prístreškom, el. tabuľou a novým označníkom vs. smer Patrónka starý označník, pôvodný stav a jediný úkryt pred dažďom poskytuje podstavec bilboardu a sedenie zabezpečuje jedna doska cca. 0,3*3 m; tá asi najviac bije do očí.
2. Pračanská na ul. Pri mlyne(teraz si nespomeniem, ktorý smer mal starý a ktorý nový)
3. ktorási zastávka, možno aj viac, na hradskej medzi Toryskou a kostolom.
Ešte malý detail k novým otokarom, evidenčné číslo vnútri je pri displeji, ktorý ukazuje čas a teplotu pri kabíne vodiča. A sedačky sú trochu odlišného typu.
Akú logiku má v regiobusoch tlač evidenčných lístkov pri eCL, keď pri PCL sa to zrušilo? V oboch prípadoch je situácia rovnaká, cestujúci má platný lístok na celú cestu s už nič nedopláca. V jednom prípade sa ale papier tlačí, v druhom nie.
N/A
Stovky označníkov sa pripravujú na osadenie.
Zase špŕtaš tam kde sa nevyznáš.