2. Na zastávke Pri mlyne (neviem, ako je to na Pračanskej) je nový označník iba v smere na Pračanskú, na druhej strane, kde už nezastavuje žiadna linka DPB, je starý označník. Nebude za tým to, že tam už v jednom smere nezastavuje žiadna linka DPB (jedine, že by DPB aj tak spravoval označníky v oboch smeroch)?
Keď sa tu zase pripomenuli označníky, prečo na niektorých zastávkach na jednom stanovišti nechal DPB starý označník a na druhom je už osadený nový? Nemyslím tým teraz stanovištia typu nočná Pod stanicou na Šancovej smer HLST, ale za posledný štvrťrok som postrehol minimálne tieto dvojice:
1. Hroboňova smer mesto vynovená zastávka aj s obstojným prístreškom, el. tabuľou a novým označníkom vs. smer Patrónka starý označník, pôvodný stav a jediný úkryt pred dažďom poskytuje podstavec bilboardu a sedenie zabezpečuje jedna doska cca. 0,3*3 m; tá asi najviac bije do očí.
2. Pračanská na ul. Pri mlyne(teraz si nespomeniem, ktorý smer mal starý a ktorý nový)
3. ktorási zastávka, možno aj viac, na hradskej medzi Toryskou a kostolom.
Ešte malý detail k novým otokarom, evidenčné číslo vnútri je pri displeji, ktorý ukazuje čas a teplotu pri kabíne vodiča. A sedačky sú trochu odlišného typu.
Akú logiku má v regiobusoch tlač evidenčných lístkov pri eCL, keď pri PCL sa to zrušilo? V oboch prípadoch je situácia rovnaká, cestujúci má platný lístok na celú cestu s už nič nedopláca. V jednom prípade sa ale papier tlačí, v druhom nie.
Tam by sa mozno oplatilo zvazit aj schodisko od Drotarskej (dostupnost 41, potravin)
Inak este ma napadla jedna vec: ak uz chcu prznit cestu v Mlynskej, nebolo by lepsie nechat chodnik na lavej strane cesty, postavit extra pruh od BKIS ku krizovatke a napriklad zriadit zastavku pred semaforom, aby autobusy necakali na semaforoch zbytocne?
Ešte by sa mohla zriadiť zastávka pri OMW (ak by sa tam dal postaviť záliv), keďže je tam niekoľko nových domov a v súčasnosti tam vedie len úzky chodník.
N/A