Reply on: J #24312:
Ohladom L34 a L83 jednu vec... 4 roky som do Dubravky chodil na strednu skolu. Pamatam si teda este uplne prapovodny stav, kedy mali obidve linky interval 4 minuty! A uz aj vtedy to chodilo nabite! Myslim tym len to, ze dopravna situacia v Dubravke sa neda riesit tak jednoducho, ako si tu niekto predstavuje. Ked budu smradobusy chodit castejsie, vzdy budu natrieskane, pretoze ludom z Dubravky povacsine vyhovuje viac autobus, ako tramvaj. S tramvajou chodia maximalne tak ti, ktori idu priamo do centra a nemusia prestupovat.
Sarko
V KE sa nitovanie veľmi osvedčilo. Na električkových zastávkových stojanoch dochádzalo k neúmernému rozbíjaniu skiel a veľká "vzduchová bublina" medzi sklom a podkladom. Nepomáhala ani výmena za plexi, tak sa v DP naštvali, všetky tie presklené dvierka poodstráňovali a na podklad sa podložilo tvrdé PVC modrej farby, na to sa naliepajú CP, hneď na to ide plexi a toto celé je v každom rohu prenitované. Keď je pracovník šikovný, tak pri zmene CP sa dokáže pekne trafiť a nerobiť viac dier.