Reply on: barack40 #242739:
Nevidím dôvod, prečo by mala AMS vodičov buzerovať za spotrebu nafty, keď kraj prepláca reálnu spotrebu na linkách. Takže ak má vodič nižšiu, tak kraj menej zaplatí a naopak ak vyššiu, kraj zaplatí viac. Nie je preto žiaden dôvod, aby to nad tým niekto sedel, vyhodnocoval to a robil z toho závery. A zas tých prejazdov nie je toľko, aby tam nejaká úspora 2 l/100 km priniesla firme významný ekonomický prínos.V iných prevádzkach ARRIVY fungujúcich podľa iných zmlúv to samozrejme môže byť inak.
barack40
Na nejakej inej linke, počas posledného víkendu, som zas postrehol nevypravenie posledného večerného spoja, hoci všetky ostatné spoje vypravené mali byť. Takže síce sa Arriva tvári, že jazdí v priemere na 95%, ale stále je podľa mňa situácia neakceptovateľná.
Inak skutočne je pravda, že vodiči sú buzerovaní nereálnymi normami na spotrebu? Čo som sa niekoľkokrát viezol Arrivou, tak štýl jazdy vôbec nepripomínal štýl jazdenia vo väčšine SADiek
(teda v obci zväčša 30 km/h, mimo obce 60). Jazda bola normálna, rýchla, štýl jazdy porovnateľný s väčšinou v DPB