Domnievam sa že je to príjem župy. Bola by blbosť aby to bol príjem Arrivy, keď Arriva cestovné nemôže ovplyvniť. To by BSK mohol vyhlásiť dopravu zadarmo a nič by ho to nestálo.
1. Na 666 už platí tarifa IDS v celej trase.
2. Tržby sú de facto príjem župy (znižuje sa o ne úhrada), aspoň sa mi zdá že zmluva je v tomto režime.
3. Poplatky za AS sú preplácané extra, teda idú na triko župy.
lenže oni sa zaviazali k určitej cene za kilometer pri rozsahu prevádzky, ktorý bol v súťažných podkladoch. Keď si zrazu kraj objedná linku s vyššími nákladmi na km zo strany dopravcu(666-ka: vlastná tarifa medzi Cíferom. Trnavskou a TT, AS+ vjazd na trnavskú AS, ktorá im nepatrí; pre hypotetický príklad som dôvody uviedol), tak je možné, že tá cena stačiť nebude.
Neviem, v tom hypotetickom prípade asi kvôli údržbe, zbytočnému míňaniu vodičov a vozidiel, ...
Tá 666-ka by ma zaujímala, že ak to nebolo edit: NEochotou zo strany SL, prečo sa zrazu k 15.11. našla vôľa nechať ju jazdiť celý deň a v lepších intervaloch?
jedna vec sa ale s príchodom Arrivy zmenila k lepšiemu: konečne sa sfunkčnila 666-ka. Vraj predtým napriek ochote BASK aj TTSK SL odmietali jazdiť tam viac spojov.
Keď už spomínam to právo odmietnuť, ako to funguje v záväzkovej prímestskej doprave? Je mi jasné, že ak by si BSK objednal v rámci dodatku zmluvy o verejnom záujme za štandardnú cenu 24/365 1-minútový interval medzi dvoma susednými samotami v studienke , dopravca má právo povedať. že na takúto blbosť si míňať prostriedky nebudeme, ale je nejaká hranica, čo už nemôže odmietnuť?
podľa toho čo povedal Droba, dostali výpovede. pri vodičoch čo tam robia 5+ rokov by to ale znamenalo danie výpovede prinajlepšom v priebehu 7/2021 aby stíhala uplynúť zákonná výpovedná doba.
mohli ich kludne dat preistotu, vypoved je mozne vo vypovednej dobe aj zrusit....
a taktiez sa tu akosi zabuda na to, ze pracovny pomer je mozne ukoncit aj dohodou (a tym bez vypovednej lehoty), aj ked predpokladam ze dohodu by sa im asi nepodarilo spravit so vsetkymi...
Výpovedná doba ale môže byť aj dlhšia ako uvádza zákonník práce, nie však kratšia. Teda je vysokopravdepodobné, že vodiči dostali výpoveď v priebehu augusta, takže výpovedná doba začala plynúť 1.9.2021 a zákonná skončila 1.11.2021, no vo výpovedi mali vodiči zrejme uvedenú 14.11.2021, k tomu museli podpísať buď dodatky, alebo musela byť upravená kolektívna zmluva.
Nevyzltene a nevykonane spoje napr. vcera 610 o 12:37 z AS, dnes 620 o 11:07 z AS. Ale teda kazdym dnom sa zlepsuju.
Btw za tu pokutu Arrive by kraj mohol vsetkym dat rocnu elektricenku zadarmo.
vidíš kažedý to chápe inak. Pre mňa to znamená, že 14.11. "prišiel SL, rozdal výpovede" a začal plynúť výpovedná doba. Pochybujem že by individuálne vypočítavali výpoveď každému zamestnancovi, kedy to musia stihnúť, najmň keď by nemalému počtu vodičov vychádzali v čase, keď Arriva ešte ani poriadne zmluvu nemala podpísanú.
samkoh
Keď už spomínam to právo odmietnuť, ako to funguje v záväzkovej prímestskej doprave? Je mi jasné, že ak by si BSK objednal v rámci dodatku zmluvy o verejnom záujme za štandardnú cenu 24/365 1-minútový interval medzi dvoma susednými samotami v studienke , dopravca má právo povedať. že na takúto blbosť si míňať prostriedky nebudeme, ale je nejaká hranica, čo už nemôže odmietnuť?