Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #242154:
a mas dojem ze rozdiel medzi skolami v Bratislave (a okoli) je nejak zasadne rozdielna ? ano, skola spadovo obsluhujuca kopciansku alebo pentagon moze byt problematickejsia, ale az na taketo vynimky ktore v BA myslim zas az tak pocetne nie su to myslim nestoji za to vozit deti z jedneho konca mesta na druhy....
PS: (edit) a druhostupnove deti ktore su tak "vynimocne" ze potrebuju nejaku "specialnu" skolu by snad mohli zvladnut aj samostatne cestovanie spojmi MHD
Reply on: Adammsvk #242143:
A prečo si robil v pizzerke v zahraničí a nie na Slovensku? Mal si potrebu meniť systém?
Reply on: si #242135:
Asi preto, že ani tie školy pre "obyčajné" deti nemajú rovnakú úroveň? Ty prečo dochádzaš do práce kamsi do centra a nerobíš ajťáka v nejakej fabrike v Rači?
Reply on: richardhudec #242152:
presne tak, takže nám zostáva už len pár mesiacov ako nezvládnutie svojho plánu nám bude prezentovať ako víziu ktorá presahovala 4 ročné volebné obdobie a žiada o podporu aby v tom mohol pokračovať 😁 medzitým sa ešte rýchlo načarbú na cesty nejaké tie bicykle, opraví sa zopár desiatky rokov zanedbávaných ciest, odprezentujú sa "bombastické" štatistiky a ideme ďalej 😁
Reply on: 3pa3ck3 #242151:
Ono mestu sa hlavne zapáčilo, že sa do vyhlášky dostal ochranný pruh. Môžu točiť videjká ako "urobili cyklotrasu" farbou na krajnici podobne ako sa Ftáčnik tešil z cyklokoridorov, ktoré sa striekali po celom meste.
11 mesiacov pred voľbami máme zo 70 km nových segregovaných cyklotrás tak akurát 700 metrov niekde pri čističke vo Vrakuni...
Reply on: Minko #242149:
Škoda, že sa nepodarilo z vyhlášky vyhodiť cyklokoridor
Ako to bolo s tými Troligabusmi? že sú to skvelé busy? 😁 😁 😁 odvčera v Poprade -1 troliga bus (požiar) 😂
Reply on: richardhudec #242148:
jasné, stačia len bicyklíky pomaľované po ceste a ideálne ešte v strede pruhu ich strihnúť krížom k odbočeniu vľavo.
Reply on: FFF13 #242146:
Asi by som bol naivný, ak by som si myslel, že tam bude aj cyklotrasa pri súčasnom prístupe mesta k cyklistom, však?
Reply on: 810zssk #242100:
No zrovna minule som chytil na 215 šoféra, ktorý ani netušil, že už sa nevydávajú evidečné lístky, nie to ešte, že ma môže pustiť aj zadnými dverami. 🙂
Reply on: TeBeCe #242144:
S BUS pruhmi sa neráta, či ich nebude po rozšírení treba?
Reply on: TeBeCe #242144:
A nie je ten odbacaci pruh do KV nejaky kratky? Tam sa snad vojdu len 4 auta, co casto byva aj mimo spicky, a budu blokovat autobusy.
Oznámenie o začatí stavebného konania "Rozšírenie Harmincovej na 4-pruh"
https://bratislava.sk/sk/uradna-tabula/zaznam?NoticeboardId=MAG00B0W3TWD%230&RecordId=2515
Reply on: si #242135:
Lebo ludia maju neskutocnu potrebu "byt lepsi ako system". Tym nemyslim system vyslovene oje**t, ale na vela ludoch pozorujem vysloveny nekomfort, ked maju splynut s "defaultom".
Preco by som mal dieta zaockovat presne tak ako mi hovori lekar, ked mozem preusporiadat poriadie vakcin;
Preco by som mal dat dieta do najblizsej skoly, ked ...;
Preco by som ...
Kedysi davno som robil (v zahranici) v pizzerke, pozoroval som ten syndrom na ludoch, ktori proste MUSELI nieco zmenit na jedalnom listku. Aj ked to znamenalo ze si namiesto "Margherity" objednali "Capriciosu bez sunky a oliv", proste MUSELI nieco zmenit.
Reply on: Arrivaderci #242129:
Ja si viem predstaviť, že by tá linka išla z Jasovskej po trase 98 a na Holíčsku. Prestup na električku by si mal na Lúčanke a obslúžila by aj veľkú časť Petržalky, kam električka nejazdí.
Reply on: N/A #242136:
30 by bola podľa mňa dobrá voľba aj preto, že ide aj cez Segnáre a stojí na všetkých zastávkach na rozdiel od 63.
Reply on: diky #242134:
V tejto oblasti by sa to podľa mňa malo celé nejako reorganizovať, pretože teraz tam jazdí podľa dosť veľa liniek s dosť zlým intervalom (23, 36, 123, 130).

23 by sa mohla posilniť na 15/20-minútový interval v úseku Lamač - Pri kríži, keďže poskytuje celkom rýchle spojenie medzi Lamačom a Dúbravkou. 36 by tiež mohla mať 15/30-minútový interval, aby mohla nadväzovať na 37 (aby sa posilnilo spojenie zo Strmých vŕškov v špičke). Taktiež by sa mohla posilniť a rozšíriť premávka 92 po Bory, ktorá by zabezpečila okrem iného aj spojenie Lamača s Bormi a tým pádom by sa mohla 123 zrušiť. Pre cestu z Podhája do Borov/k OC Lamač by bolo treba prestupovať na Vrančovičovej, čo by sa čiastočne dalo vyriešiť posilnením 130.

Čo sa týka Borov, tak tam podľa mňa bude o chvíľu chýbať aj nočná doprava, keďže teraz tam stojí iba N21 na rázcestí.
Reply on: Viko #242138:
Treba byt ale nohami na zemi a ruku na srdce, znie to pekne, ale totalne nerealne robit lavku pri Tesco Lamac, ktoreho casy slavy su uz davno za nami.
Reply on: N/A #242136:
Úplne by stačilo zriadiť zastávku priamo na Lamačskej, kľudne aj s nadchodom priamo do foodcourtu. Hento krúženie je trest pre všetkých, čo cestujú na väčšiu vzdialenosť.
Reply on: si #242135:
súhlasím s Tebou - škôlky a základné a školy sú aj v dedinách okolo Bratislavy a stredoškoláci zvládnu dochádzku aj sami (samozrejme, okrem Tebou spomenutých skupín detí, tam však ide o jednotky, max. desiatky)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.