Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Je AMS subjektom hospodárskej mobilizácie? Ak áno, tak je možné využiť to, že je vyhlásený núdzový stav, a nariadiť vodičom pracovnú povinnosť.

(aby bolo jasné, s takýmto nevoľníctvom nesúhlasím, ale napadlo mi to ako potenciálne riešenie)
Reply on: Ike #242084:
Viete si niekto predstaviť situáciu že by mesiac bola v elektrickej sieti energia zodpovedajúca 50% dopytu a všetci by len vyhadzovali rukami do vzduchu že čo oni s tým?

Tu nefunguje úplne esenciálna strategická infraštruktúra a nikto nič.
Reply on: A102030 #242077:
"Navrhované podmienky a garancie nám neumožňujú poskytovať pre cestujúcich kvalitné dopravné služby a prevádzkovať novú autobusovú stanicu tak, aby sme zabezpečili ekonomickú udržateľnosť a stabilitu"
Čo s tým má ASMN? Vychádza mi to tak že sa pokúšali Arrivu/BSK dovydierať do väčšieho, alebo garantovaného využívania stanice a druhá strana to odmietla.
Reply on: Petto #242061:
TIOP Súhvezdná musí najprv existovať....
Reply on: Joyki #242078:
Aj na 740 asi dali vodici vypoved
https://arriva.sk/files/ba/cp/20211211/740.pdf
Reply on: A102030 #242077:
Rozumie prosím niekto, čo je toto za Kocúrkovo?

Robíme si zle, potom ohlásime, že sme sa dohodli, aby sme nakoniec povedali, že tak vlastne za dohodnutých podmienok sa nechceme dohodnúť? WTF?

Čo je realita a čo len dymová clona?
Reply on: A102030 #242077:
BID deklaruje, že sa to pomaly zlepšuje, už dosiahli 75%-nú výpravu, hurá.
Zajtra pôjde z BA do SC na 632 10% spojov, slovom dva, o 18:45 a 23:45. Bohovské zlepšenie fakt...
Problémy pokračujú. Droba dokázal zlikvidovať prímestskú dopravu. Toto nedopadne dobre, len odlivom ľudí do áut.
https://www.cas.sk/clanok/2619009/hrozi-uplny-kolaps-primestskej-dopravy-v-bratislavskom-kraji-najnovsie-spravy-nevestia-nic-dobre/
Reply on: Jajboli #242074:
a este taky paradox je, ked aj na zrusenej zastavke vymenili stary oznacnik za novy, vid povodne obratisko kopcany
zrejme zadali do vyroby oznacnik v case, ked so zrusenim zast este neratali
Reply on: Jajboli #242074:
Táto konkrétne neviem, ale napríklad podľa významu zastávky z hľadiska prestupov, situácie s pozemkami, dostupnosti elektrickej prípojky, niektoré tabule napríklad mesto prikáže zadarmo zriadiť developerovi ktorý robí neďaleký projekt, hoci zastávka je menej využívaná atď..
Zdravím. Na základe akých parametrov sa vyhodnocuje na ktoré zástavky sa inštalujú el. tabule a nové označníky? Príklad: na zástavke Metro Bory je nový označník, ale na oveľa vyťaženejšej zástavke VW nie je, dokonca ani el. tabule tam nie sú, hoci ju denne využívajú tisíce cestujúcich. Logiku nevidím.
Reply on: Petto #242071:
Nový Ružinov tiež nič moc. Domy i vnútroblok pekné, ale odvšadiaľ odizolované. Neviete, či pod železnicou je podjazd sprevádzkovateľný? A pod diaľnicou? Alebo navždy len napojenie na R7?
Reply on: Petto #242070:
Viem, ja som to myslel do budúcnosti, až sa uskutoční táto prvá fáza.
Reply on: si #242069:
Suhlas a chod tam byvat s deckami. 😫 To uz pri Pentagone by som radsej byval.
Reply on: Mhr1 #242066:
Na 63tku sa zial hybridy nekupili. A zrejme ani sa neplanuje ich nasadenie presne pre to co pises. Nemame Brniansku a Lamac sa neplanuje zatrolejovat. Hybrid by aktualne ani nedal na baterku Patronka - Lamac a naspat.
Reply on: Petto #242068:
OT: so zenou sme sa inac dost zabavali na tych chvalospevoch na dany obytny projekt, ze nic lepsie nejestvuje, len nieco medzi dialnicou a letiskom ("ticho") a pri noclaharni pre bezdomovcov 😃
Reply on: Urbanway 2423 #242064:
Ano, mohla. Letisku naozaj netreba aktualne spickovy interval 6-8 minut. Avsak JaATy stavia nejaky velky obytny projekt takze uz by som to nechal ako to je.
Reply on: Petto #242063:
Vieš, keby niekto zase rozmýšľal. Na Križovatke Rádiová/Rožňavská sú natiahnuté dróty len nie sú prepojené. Koľko to môže stáť a trvať? 3dni a pár tisíc? To sa mohlo spraviť popri tom predlžovaní z Bulharskej aby bola sieť z vozovne použiteľná na každý smer. Teda potom by 60ku bolo možné viesť po Rožňavskej s odbočením na Rádiovú, Bulharskú a Galvaniho k Avionu. Rovnako trasa naspäť. Ale tuto proste nikdy nebudeme mať sieť tam kde je na 100% urobenú. Zas ale Rádiová má aj 65ku, ktorej sa stále zvyšuje interval čiže by sa dal riešiť aj prestup medzi 65 a 60/61.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.