Ak to bude pravda, tak sa konečne odstránila najväčšia zverina našej legislatívy. Tých je síce viac, napr. Kaliňákova trojprúdovka D1, ktorá nespĺňa parametre medzinárodnej cesty.
Keď dnes nikomu nevadia divoko parkujúce auta napr. na Hurbanovom nám., na Hviezdoslavovom nám. a na Mostovej dokonca aj v zákaze, tak by som si od toho veľmi nesľuboval.
Jeden trošku off-topic, ale pomerne zásadný pre dopravu v meste, parlament schválil novelu zákona o cestnej premávke, kde sa ruší parkovanie na chodníkoch tam, kde to nie je upravené značením. Som zvedavý na praktickú realizáciu, ale určite je to pre budúcnosť pozitívna správa.
Kotasove veci sú zaseknuté niekde v 90kach, teraz to pôsobí ako nechcené retro. Ale na tom voze mi ako ešte väčší problém prídu tie čelá v kombinácii s tými bočnicami a interiérom, evokuje mi to "facelifting" Karos v rôznych opravárňach po strednom a východnom Slovensku...
Ja vám neviem, celkom sympaticky vyzerá to, že už to nemá hrb, ale ten dizajn od Patrika Kotasa ma celkovo nejako nenadchýna. Veď to čelo je skoro ako z tej nešťastnej pražskej električky, chlapík sa opakuje (hoci možno chce mať vlastný štýlový jazyk, neviem) a navyše tá snaha o organické tvary je taká... no nič moc. Ale krása je subjektívna.
Blbost. Transdev siel do NSiek vedome od zaciatku, len ten zdrap papiera, co si videl, bol proste nepresny (a nebola to objednavka, len velmi orientacny zoznam od dopravcu pre mesto). Fakt si myslis, ze zo suboja SOR versus nadnarodny dopravny koncern by vysla vitazne maringotkaren?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spacer1