Nebolo by lepšie už Stn. Nové mesto v týchto časoch úplne vynechať, alebo tam nechať zachádzať spoje zo ZP, pretože ten 30-minútový interval veľa ľudom asi nepomôže a kvôli tomu musí byť na ZP, kde je určite viac cestujúcich atypický interval.
Zobrazujú sa len tie, ktoré sú reálne osadené označníkmi s označením nástupišťa. Samozrejme s nejakým odstupom, lebo do dát sa to dostane, až keď je jasné, že sa už označník osadil (neviem či nie až po tom, čo sa osadia všetky v danej várke).
Dalo by sa technicky na tabuliach na Kollárovom a Hodžovom rozšíriť ciel Červený most na "Červený most cez Hrad" a "Červený most cez Kramáre"? Možno aj na predných transparentoch by to nebolo od veci. (Podobne ako 88 spod mosta tam má "cez Petržalku"...)
Pre SL sa v planovaci zobrazovalo oznacenie nastupist podla dopravcu (ciselne), sparovane neboli s nastupistami MHD, boli to samostatne nastupistia (DPB pouziva pre kazde nastupiste v datach samostatne nastupiste, regiobus jedno nastupiste pre vsetky smery i ked v CP su oznacene roznymi cislami, nateraz sa to sparovat neda).
Fajn ak sa upraví lebo pre neznaleho pomerov to je celkom problém ak ho posiela plánovač na nesprávne nástupište a vo vyhľadávaní pracuje s časom na presun medzi nastupistami a nenájde všetky relevantné spojenia.
A, B - zastávky električiek
C, D - zastávky BUS na Šancovej (pred UnicreditBank)
E, F - zastávky na Štefánikovej
G - rezerva
H - zastávka pred budovou bývalej stanice
Vždy sa pri určovaní stanovujú označenia pre párové zastávky, a keď aktuálne jedna z nich neexistuje, tak je to ako rezerva.
K tomu označovaniu zastávok tiež skúsenosť podľa mapy ubian ale aj planovača imhd linky 72x až 740 v smere z BA zastavujú na nástupišti L 42 pred vchodom do cintorína. A podľa ubianu tiež linky 5xx a 6xx na Zlatých pieskoch v smere z BA na nastúpi L4 (elektrickovom)
ceres