pri všetkej úcte - zákaz vývozu nemá nič spoločné s "komunizmom", ale ide o elementárne opatrenie smerujúce k ochrane základných národno-štátnych záujmov
V skutočnosti sú to len vyhrážky, ktoré majú za cieľ vyjednať nové dotácie. Nakoniec to len riadne zdražie vyjadrené v hodnotu strácajúcich europeniazoch. Tak ako aj nafta.
Viete niekto z insiderov, aké zásoby Ad Blue má DPB, prípadne aj iní dopravcovia? Predpokladám, že počet autobusov v garážach, ktoré močovinu nepotrebujú, nepostačuje na pokrytie výpravy
Podľa označníka je to občasná zastávka Lovinského (viac Ti k tomu nepoviem, keďže tú lokalitu veľmi nepoznám a foto nie je moje - požičal som si ho z fóra dialnice.info)
Môj postreh: terčíky vymenené nie sú, sú len prelepené. Dnes som to videl na zastávke Hronská. Najprv som si povedal, že prečo keď už to menia, tak to nezoradia podľa čísiel. Pristúpil som bližšie a videl som cez nálepku, obrys pôvodných trolejbusových čísliel 201 a 202.
Na 61 večer občas nejakí chodia, avšak nie v davoch. Ani na 96 nie je ich o moc viac, za to v 63 o trochu áno. Ranné časy od letiska sú však naozaj príjemné: na 61 ani jeden, na 96 len zopár, o dosť menej, než pred septembrom. Konečne môžem cestovať za svoje peniaze na stanicu priamou linkou.
Dnes som sa cestou do Ikey trafil do odchodu L163 (18:23 z Rač. mýta, keď už bola takmer tma), tak posielam ako zaujímavosť zopár postrehov:
- Vozidlo bolo nadpriemerne čisté, podlaha vyzerala, že by sa z nej aj 'jesť dalo', sedadlá všetky čisté, kamerový systém funkčný
- Z konečnej až po Avion tvorili osadenstvo väčšinou náhodní bežní cestujúci idúci pár zastávok. Tých pár ľudí, ktorí na pohľad vyzerali ako klienti nocľahárne a išli z Račianskeho a Trnavského mýta, nebolo nijako obťažujúcich
- Klienti nocľahárne pristúpili na zast. Avion Shopping Park a väčšina až na zast. Avion-Ikea, kde prvýkrát by som povedal, že spoj už nie je vhodný pre bežných cestujúcich, resp. že by sa v ňom bežní cestujúci už necítili komfortne.
Ja ti neviem, ak je tvoja práca meniť tabuľky na označníkoch, tak k tomu nočná pracovná doba asi patrí.
Samozrejme kapacitne to nie je možné spraviť počas jednej noci, ale určite by to malo byť čo najbližšie k termínu zmeny. Prípadne tam kde je miesto zvážiť duálne zobrazovanie, t.j. namontovať nové terčíky pred zmenou a potom odmontovať staré terčíky po zmene.
Čo som ja videl, tak terčíky už boli vymenené na všetkých starých označníkoch. Ako je to vlastne s tými novými označníkmi, vie si tie tabuľky prerobiť DPB aj sám, pretože som si už viackrát všimol, že tie tabuľky boli neaktuálne?
Podľa môjho skromného názoru nie je problém, ak je na označníku terčík linky, ktorá nepremáva (mikrostav sa týka napríklad aj liniek, ktoré premávajú len cez pracovný deň), ale z hľadiska orientácie cestujúceho je problém, ak tam nie je terčík linky, ktorá premáva. V tomto kontexte by bolo šťastnejším riešení zobrazenie oboch, aj nových, aj starých a to aj za cenu kozmetických defektov v podobe pretŕčajúcich terčíkov. Samozrejme, najlepšie by bolo to spraviť o polnoci 30.10. 1.11., ale chápem, že logisticky to nie je najjednoduchšie a zároveň to robiť v noci asi nie je ani super pôžitok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Samozrejme kapacitne to nie je možné spraviť počas jednej noci, ale určite by to malo byť čo najbližšie k termínu zmeny. Prípadne tam kde je miesto zvážiť duálne zobrazovanie, t.j. namontovať nové terčíky pred zmenou a potom odmontovať staré terčíky po zmene.