hlava na hlave je to aj vdaka tomu, ze vozidla uviaznu v zapche tvorenej autami, v ktorych casto sedi jeden clovek, hoci nema urgentnu potrebu to auto v ten den pouzit, ale riadi sa heslom "radsej smutny v aute ako vesely v elektricke". tym padom prvy voz naberie vsetkych co cakaju na zastavke nie 5 ale 9 minut. zvracanie je ojedinele a skor je castejsie v taxikoch ... mam preto teraz vyhadzovat vsetkych zakaznikov?
ad tankovanie v rakusku. uz len dojazd tam aj nazad ti v mnohych pripadoch spravi cez 20km. (podla toho, kde byvas a kam ides tankovat). cena nafty na svk : 1.246, cena v rakusku : 1.241. usetrene na 50 L nafty dokopy 25 centov ... pri spotrebe 5 l/100 km spotrebujes takto cez 1 l nafty, co cini 1,24 vydaj. plus 20* 11 centov amortizacia je 2,20€ plus tvoj cas ... cize pri 20 km vyjazde na natankovanie si realne minul 3,44 € , plus cas a usetril 25 centov, nehovoriac o tom, ze prispejes ku kolonam, kde budes stat a v kolone auto spotrebuje viac paliva, pokial nemas hybrid.
takze co ti ja viem? kopa ludi zabuda na amortizaciu a naivne si mysli, ze pouzivanie auta je len palivo ... a budu tliachat, ako je MHD draha ... a preco sa ju neoplati pouzivat a platit. no potom budu hovorit o meskajucich spojoch, starych vozoch, atd. A zabudaju pri tom, ze to treba predsa z niecoho platit.
neviem ako ty, ale ja osobne si stale zabezpecujem dodavky benzinu spoza hranic, kde je o kus lacnejsi (a dla mojich osobnych skusenosti s dojazdom na nadrz asi aj trosku lepsi)
A este, nehladiac na to, ze podla vyjadrenia pani z dispecingu, ak spoj meska, mam si oznacit dalsi cestovny listok, lebo to je listok casovy, absolutne ju nezaujima, ze podla cestovneho poriadku ma trvat cesta napr. 10 min . . . takze ako trvala minule cesta z centralneho pod stanicu vyse 22 minut, to by sa mi pekne ta cesta predrazila (nenastupoval som na centralnom) . . .
- ale nebudem sa tlacit v buse hlava na hlave, ked v nariadeniach bolo napriklad odstup 2 m, jeden zakaznik na 15m2 a podobne, to DP mal vynimku?
- pojdem v cistom, a nie ze do busu mi nastupi 10 pocernejsich robotnikov zo stavby v adekvatnom pracovnom obleceni
- nebudem sa strachovat ze ma "tiez zakaznici" ovracaju (linka na dolnych honoch, vodic absolutny nezaujem)
- ak do vozidla nastupi niekto bez ruska/respiratora, vodic samozrejme nezaujem, a na upozornenie vodica ostatnymi nevystupi, tak co? spoj zostane stat, a caka sa na policiu . . .takze mozem vystupit a cakat na dalsi spoj s intervalom 15 min . . .
- s tym, ze o kolko zdrazel cestovny listok? ked som siel 12 min? stal ma 0.7, teraz 0.9 . . . MHD nevyuzivam denne, takze rocny sa mi preplati
- ze zlacneli rocne PCL? Za socializmu sa vravelo, ze zdrazenie kavy bolo kompenzovane zlacnenim lokomotiv . . .
Kto by mal záujem: https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava-akciova-spolocnost/O4113492
Profil zamestnanca:
- dobrý prehľad o moderných dopravno-stavebno-technických riešeniach v EÚ a vo svete
- dobrý prehľad o moderných spôsoboch preferovania verejnej osobnej dopravy
- výborná znalosť gramatiky slovenského jazyka
- aktívne využívanie MHD
- dobrá priestorová orientácia a znalosť siete MHD v Bratislave
Inak prečo vlastne tie automaty pri zmene tarify nemôžu proste predávať aspoň tie nové lístky? Keby som nemal lístok, tak by stále pre mňa bola lepšia možnosť kúpiť si ten drahší, než riskovať pokutu.
dnes dopoludnia na kramaroch (zastavka Magurska smer mesto) videna (ne)ocakavana situacia - 2 automaty, oba prerobene a nefunkcne a minimalne 2ja cestujuci v jednej chvili nestatny z toho ze si nemaju kde kupit listky (siel som len peso okolo)
Podľa mňa sa mohol ten BUS pruh plynulo napájať na ten krátky pruh, avšak 39 by sa mohla preradovať tam, kde teraz ten BUS pruh končí (muselo by sa to ošetriť tak, aby mal ten autobus prednosť pri preraďovaní aj tam).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto