Reply on: Viko #240130:
Iný povedia lepšie, avšak ten nezmysel by mal mať aj SL. Totiž, mne bolo vysvetlené, že aj keď ti dopravca fyzicky vymaže PCL z karty, v serveri táto informácia zostáva až do synchronizácie medzi dopravcami, čo je vždy niekedy v noci. Čiže, ak by ti nezhabali kartu, tebe by stačilo prísť k označovaču, stlačiť INFO a mať znova PCL zapísaný....
Osobne ale nechápem, keď už je toto problémom, prečo nemôže byť pravidlo, že sa PCL dá zrušiť až od nasledujúceho dňa, nie okamžite. Rovnako ako pri kúpe PCL cez internet, kde je rovnaký problém (nemal by si si ako zapísať PCL na kartu v daný deň).
Viko
Mám električenku 100+101 kúpenú cez eshop SL, neprecestovanú časť si chcem nechať vrátiť. Správne chápem, že sa to dá urobiť iba naživo, iba na predajných miestach SL? Vybavujú to na počkanie? Alebo majú tiež ten 24-hodinový nezmysel ako mal DPB cez lockdown?