Toto je inak obrovská škoda, lebo mohlo sa to zachovať v rámci pôvodného pôsobiska - v Bratislave. Viem, máme historičák, ale toto mi príde podstatne krajšie vozidlo.
Vybudovanie ostrovných nástupíšť na ktoré bude prístup podchodom.
Napríklad v Senci vďaka tomu budú môcť prechádzať vlaky v smere GA-BA aj v čase, kedy bude v stanici stáť vlak v smere BA-GA.
To momentálne nejde, kedže vlak GA-BA by v takom prípade išiel priamo cez ľudí, ktorí idú od vlaku BA-GA smerom k staničnej budove cez urovňové prechody.
čo sa týka ZZSK nešlo o to, že ako to vyjazdia, či s čím to vyjazdia (aj keď aj to je dobrá otázka) ale s kým to vyjazdia. Všetci tu veľmi dobre vieme aký problém majú s náborom či udržaním si rušňovodičov
Pozerám, že v návrhu na 110 je väčšina Os vlakov do Kútov vedená priamo Trnava - Bratislava - Kúty bez nutnosti prestupu a okrem 2001, 2036 a 2038 všetky vlaky mimo viedenských REXov vedené pushpullmi/671 (plošina), takže sa konečne zbavíme bordelu v radení na tejto trati, kedy jeden vlak ide pushpull, ďalší súprava od Poľany, prípadne honekre a súprava zložená z Bdteer.
Neviem či nebude zlý nápad zrušenie rexov na trati 110, síce sú v tom návrhu vlaky lepšie rozložené ako teraz, ale v špičke o 6 a 7 ráno, kedy teraz chodí 6 vlakov (smer BA) za tie dve hodiny dať len 4. No neviem či to je dobre
Dosť by na začiatok pomohla aj peronizácia staníc Bernolákovo, Senec, Sládkovičovo, Galanta, Šaľa, Trnovec, Tvrdošovce a Palárikovo a nová výhybňa pri Pustých Úľanoch. Už to by značne zlepšilo presnosť dopravy a eliminovalo by sa vyčkávanie kvôli rezaniu perónov pre Os vlaky.
Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.
Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho