Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: GAPbus #239947:
Hovoríš to spôsobom ako keby zavedenie riadneho CP vyžadovalo týždeň roboty. No a čo že by to bolo len na mesiac? Ak to treba, tak to treba.
Reply on: Osky #239948:
Toto je inak obrovská škoda, lebo mohlo sa to zachovať v rámci pôvodného pôsobiska - v Bratislave. Viem, máme historičák, ale toto mi príde podstatne krajšie vozidlo.
Reply on: Osky #239948:
Dokedy slúžila na výcvik vodičov v BA?
Reply on: GAPbus #239947:
Ten mesiac to už snáď vydržíme. 🙂
Reply on: N/A #239945:
Hlavne teraz, ked sa financna situacia DPB rapidne zlepsila.
Reply on: N/A #239945:
lebo Bratislava sa nepotrebuje opičiť po "väčších mestách" 😁 😁 😁
Reply on: N/A #239945:
Na jeden mesiac?😁 To sa oplatí 😅
Reply on: N/A #239945:
Podal si si infozákon?
Takmer všetky väčšie mestá už nabehli na režim školského roku. Aké sú interné dôvody, prečo tak zatiaľ Bratislava neurobila?
Reply on: FFF13 #239942:
Vybudovanie ostrovných nástupíšť na ktoré bude prístup podchodom.

Napríklad v Senci vďaka tomu budú môcť prechádzať vlaky v smere GA-BA aj v čase, kedy bude v stanici stáť vlak v smere BA-GA.

To momentálne nejde, kedže vlak GA-BA by v takom prípade išiel priamo cez ľudí, ktorí idú od vlaku BA-GA smerom k staničnej budove cez urovňové prechody. 🙂
Reply on: FFF13 #239942:
Postaviť v stanici nástupištia, ktoré sú prístupné mimoúrovňovo bez potreby prechodu cez koľajisko
Reply on: Joyki #239939:
Ešte taká otázka od laika, čo chápeme pod pojmom peronizácia?
Reply on: Joyki #239933:
čo sa týka ZZSK nešlo o to, že ako to vyjazdia, či s čím to vyjazdia (aj keď aj to je dobrá otázka) ale s kým to vyjazdia. Všetci tu veľmi dobre vieme aký problém majú s náborom či udržaním si rušňovodičov 🙂
Reply on: N/A #239935:
Pozerám, že v návrhu na 110 je väčšina Os vlakov do Kútov vedená priamo Trnava - Bratislava - Kúty bez nutnosti prestupu a okrem 2001, 2036 a 2038 všetky vlaky mimo viedenských REXov vedené pushpullmi/671 (plošina), takže sa konečne zbavíme bordelu v radení na tejto trati, kedy jeden vlak ide pushpull, ďalší súprava od Poľany, prípadne honekre a súprava zložená z Bdteer.
Reply on: N/A #239935:
peronizovat stanice Bernolákovo a Senec chcú do 2025.
Reply on: N/A #239935:
Neviem či nebude zlý nápad zrušenie rexov na trati 110, síce sú v tom návrhu vlaky lepšie rozložené ako teraz, ale v špičke o 6 a 7 ráno, kedy teraz chodí 6 vlakov (smer BA) za tie dve hodiny dať len 4. No neviem či to je dobre
Reply on: N/A #239935:
Kde sa dá nájsť ten návrh grafikonu? Ďakujem
Reply on: Joyki #239933:
Dosť by na začiatok pomohla aj peronizácia staníc Bernolákovo, Senec, Sládkovičovo, Galanta, Šaľa, Trnovec, Tvrdošovce a Palárikovo a nová výhybňa pri Pustých Úľanoch. Už to by značne zlepšilo presnosť dopravy a eliminovalo by sa vyčkávanie kvôli rezaniu perónov pre Os vlaky.

Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.

Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.