Vybudovanie ostrovných nástupíšť na ktoré bude prístup podchodom.
Napríklad v Senci vďaka tomu budú môcť prechádzať vlaky v smere GA-BA aj v čase, kedy bude v stanici stáť vlak v smere BA-GA.
To momentálne nejde, kedže vlak GA-BA by v takom prípade išiel priamo cez ľudí, ktorí idú od vlaku BA-GA smerom k staničnej budove cez urovňové prechody.
čo sa týka ZZSK nešlo o to, že ako to vyjazdia, či s čím to vyjazdia (aj keď aj to je dobrá otázka) ale s kým to vyjazdia. Všetci tu veľmi dobre vieme aký problém majú s náborom či udržaním si rušňovodičov
Pozerám, že v návrhu na 110 je väčšina Os vlakov do Kútov vedená priamo Trnava - Bratislava - Kúty bez nutnosti prestupu a okrem 2001, 2036 a 2038 všetky vlaky mimo viedenských REXov vedené pushpullmi/671 (plošina), takže sa konečne zbavíme bordelu v radení na tejto trati, kedy jeden vlak ide pushpull, ďalší súprava od Poľany, prípadne honekre a súprava zložená z Bdteer.
Neviem či nebude zlý nápad zrušenie rexov na trati 110, síce sú v tom návrhu vlaky lepšie rozložené ako teraz, ale v špičke o 6 a 7 ráno, kedy teraz chodí 6 vlakov (smer BA) za tie dve hodiny dať len 4. No neviem či to je dobre
Dosť by na začiatok pomohla aj peronizácia staníc Bernolákovo, Senec, Sládkovičovo, Galanta, Šaľa, Trnovec, Tvrdošovce a Palárikovo a nová výhybňa pri Pustých Úľanoch. Už to by značne zlepšilo presnosť dopravy a eliminovalo by sa vyčkávanie kvôli rezaniu perónov pre Os vlaky.
Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.
Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.
Za ten večerný Os zo Zámkov by som bol veľmi rád, tam chýba akýkoľvek spoj do Senca a Bratislavy po 20:15 večer (do Senca už od 19:30) a spoliehať sa na Metropol, ktorý si často z Maďarska vezie (teraz za korony až tak nie) minimálne +60 býva dosť lotéria, ani nie tak kvôli samotnému meškaniu, ale skôr kvôli tomu, ako o ňom MÁV neinformuje a teda často vôbec ani zamestnanci ŽSR/ZSSK nevedia, kedy skutočne príde. Takto bude mať človek aspoň možnosť sedieť vo vlaku aj v prípade, že by sa vyčkával EN, vždy lepšie, ako tráviť desiatky minút v novozámockej stanici medzi pochybnými osobami.
Podľa rámcového návrhu grafikonu 2022 tej trate naďalej zostáva dvojhodinový interval cez víkend, obsluha nezmenená, avšak premávkové obmedzenia sa už zmenia na X, vianočné dvoj/trojtýždňové obmedzenie teda by malo zmiznúť. No a takmer všetky zostávajúce skrátené vlaky sa predĺžia až z/do NZ, čiže budú ešte plnšie cestujúcimi mimo územia IDS BK (v prípade zabezpečenia finančného krytia).
Apropo: pridať navrhujú posledný Os z NZ do BA s príchodom o 22:52, ako prípoj posledného EN z Budapešti.
Rozšíriť obsluhu by sa ešte dalo ráno dvoma Os vlakmi, ale už len ich predchádzaním vlakmi vyššej kategórie v nejakej stanici, a to nechcú. Už aj teraz navrhujú menej frekventované zastávky prechodiť Os vlakmi večer na S65 z BA do NZ, aby prišli skôr, lebo im na krk budú funit REX či EC.
Existujúce vlaky by sa však mohli kapacitne posilniť, čo sa už tiež rieši napríklad nákupom 4 a 5-voznových poschodových súprav. No a tretia koľaj samozrejme...
možnože od Senca to je inak, aj keď moja skúsenosť s Vajnorskou je, že zápchy sa tam robia aj v okolí Tesca, MM a spol., ale napríklad od Rače sú kolóny až v meste, nie pred vstupom, teda by stačilo autá odchytať na vstupe. V regióne- áno to by bolo super, ale tam máme problém a to je ZSSK. tá to nezvláda už teraz, nieto ak navýšime nápor
Tie P+R sú viac potrebné v regióne. Kolóny sú skôr pred BA v smere od Senca, potom to už po ZP ide. Treba tam P+R, ale nie niekoľko tisicové. Tam stačí upraviť cesty a zastávky tak, aby PAD sa tam točila.
a potom spoje nepoberú cestujúcich lebo sú prepchaté, tak pridáme spoje a tvárime sa, ako to robíme všetko pre cestujúcich a zlepšujeme dopravu Najlepšie na tom je, že sa tu rozpráva o parkovacej politike, každú chvíľu by mala vstúpiť to platnosti (čas sa kráti) a mám taký pocit hraničiaci s istotou že ešte nezačala ani projektová príprava P+R parkovísk. Pritom minimálne 2 radiály majú priam ideálne koncové polohy na to.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
Na trati 110 v návrhu prišlo k zrušeniu pásmovej obsluhy na trati 110 a s tým aj k zrušeniu REX BA-Kúty. Náhradou je 30 min takt Os vlakov v špičkách v úseku BA-MA.
Na trati 120 zasa cez prac. dni je navrhované skrátenie všetkých Os BA-Leo len na BA-TT. Náhradou Os za TT by mali byť Os TT-NR s pridanými REXami TT-NR.