Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Otazka mimo vasej temy, preco sa neda pridat komentare pod sekcie Skoda 14 Tr a 15 Tr ? Minimalne u inych typov vozidiel mi to funguje, dakujem pekne za odpoved.
Ja stále vidím potenciál t-208 na obsluhu NUPP-u či Grófskej Nivy, či ako sa to volá, priamo po Prievozskej a zatiaľ s degešmi, po elektrifikácii s normálnymi trolejbusmi. Ďalšia linka do centra v tejto oblasti by bola určite využívaná, a to lepšie ako trasa do Ružovej doliny. Neobsluhovanie Šulekovej tiež nepokladám za dobrú vec... Aj zo Svätoplukovej vždy jazdil trolejbus do oblasti Kollárovho/Hodžovho nám., a to aj v situácii, keď už existovalo aj spojenie t-205/215 na Rajskú. Podľa mňa chýba aj táto relácia. Logické bolo zrušenie t-208 len vtedy, keď tam pri výluke jazdili t-202 i t-212. Vtedy naozaj nebola t-208 potrebná, len akosi sa nám z toho stal trvalý stav aj po skončení výluky... Ja sa teda určite prihováram za obnovenie t-208. Verím, že až nebude potrebné šetriť za každú cenu, tak sa toto spojenie obnoví.
Reply on: Qwertzuiop #239756:
Nedala by sa obsluha Šulekovej vyriešiť posilnením 147 na 30-minútový interval, čo by pomohlo aj ľudom z Kalvárie a pod?
Reply on: Qwertzuiop #239744:
Pred časom bol na križovatke Palisády x Šulekova úplný trojuholník. Len bolo príliš zložité vedenie, nikdy sa to tak nerobilo a vodiči to zneužívali. Ten závlek by nebol úplne zlá myšlienka. Len treba triezvo vyhodnotiť, ako by cestujúci na Mudroňovu a z Mudroňovej znášali predĺženie jazdnej doby o nejaké tri minúty.
Reply on: 3pa3ck3 #239747:
Tu niekto obľubuje totalitné režimy...
Reply on: si #239755:
Len drobná gramatická poznámka:
správne je jednak...., jednak.... jednak... a nie jednak..., dvak...., trak... 🙂
Reply on: Petto #239753:
To je pravda. Búdkova slúži vlastne len ako doplnkové obratisko pre trolejbusy idúce do mesta. Tak by sa aj mala využívať. Reálne v okoli býva minimum ľudí, ktorí by boli ochotní cestovať mhd. Okrem dôchodcov a zopár školákov nikto. 212 by sa tam kľudne mohla vrátiť ako kedysi len pod iným číslom. Kto potrebuje ísť na Kramáre, prestúpi na hrane na iný spoj. Ak už ide o spojenie s nemocnicou z vrakuje, nech je na to samostatná linka, ktorá ide 2x ha hodinu z cilizskej a bude pokoj. Využití je veľa: zachadzky každý xtý spoj, doplnkové linky (ktoré v BA veľmi chýbajú najmä ráno v špičke okrem veľmi krátkej serie 1xx liniek.), expresne linky pre 12m autobusy do a z centra. Vyhliadkové jazdy, občasne spoje pri kultúrnych podujatiach. Cykloaktobusy z budkovej (Hodžovho) smer Patrónka/Zelezna atd. Cez leto a vikendy turistické linky - super dostupnosť do horského parku ja neviem. Dá sa veľa veci. Len treba chcieť. A to sa teda nechce
Reply on: 3pa3ck3 #239752:
vymahat v sucasnosti zakaz vychadzania po 21 by znamenalo akurat tak len znizenie uz bez tak mizernej autority tohto statu, jednak vsetkych chytit a zatvorit nemozes a dvak mozno az na par malo vynimiek to uz vsetcia povazuju za blbinu a zbytocnost....
Reply on: 3pa3ck3 #239752:
A myslíš si, že policajti nemajú na práci nič iné len čakať kým padne 21:00 a odvtedy každého kontrolovať? Však aj oni sú len ľudia. Prejdi sa niekedy, hoc len pár metrov od domu (napríklad do nonstop automatu so základnými liekmi) a uvidíš, aká je realita. A MHD je pre ľudí, má slúžiť každému, kto má platný CL, bez ohľadu na to, kedy ju chceš použiť. To je podobné, ako keby si mládeži zakázal používať MHD v čase, kedy majú sedieť v škole.
Reply on: tanal #239743:
Nie,nedalo. Ani technicky a bolo by to hlavne zbytocne pre 99,9% co cestuju dalej k hradu, Budkovu a dalej.
Reply on: Qwertzuiop #239749:
Či je to opodstatnené, je jedna vec, ale je fakt, že stále platí. A samozrejme, dopravný podnik nemá čo rozlišovať cestujúcich, ale písal som o meste ako objednávateľovi, ktoré zároveň prostredníctvom svojej mestskej polície má možnosť dodržiavanie zákazu vychádzania kontrolovať.
Reply on: pressburger #239746:
147 je malý autobusík, chodí raz za hodinu a je prioritne určená pre ľudí z Horského parku a priľahlých ulíc, ktorých zváža dole a vyváža naspäť.
Reply on: Qwertzuiop #239744:
Nuž čokoľvek, čo by sa či už otáčalo alebo končilo na Šulekovej, by sme s radosťou prijali. Veď 203 a 207 majú od Hodžovho námestia po Búdkovú spoločnú trasu, tak by sa dalo vymyslieť niečo, čo Qwertzuiop navhuje, len či sa nájde aj ochota kompetentných??? A ďakujem za komentár aj za radu 🙂 !
Reply on: 3pa3ck3 #239747:
Vaetci vieme, že ten zakáz je kravina. Legitímne je zabezpečiť prepravu všetkým. Bez ohľadu na to prečo ľudia cestujú. To nie je starost dopravného podniku. A čo bude ta polícia kontrolovať. Veď aj im je to trápne. Cely tento zákaz vychádzania je jeden už dávno neopodstatnený nezmysel.
Reply on: 3pa3ck3 #239747:
Prevádzkovali sme verejnú hromadnú dopravu, ale chodili nám ňou ľudia?
Reply on: Qwertzuiop #239745:
Legitímna otázka: Keďže stále platí zákaz vychádzania po 21:00, je mesti povinné zabezpečiť verejnú dopravu všetkým, ktorí v tomto čase cestujú, alebo iba tým, ktorí spadajú pod výnimky? Totiž ak je cestujúcich s výnimkami iba toľko, že pre nich postačuje interval 15 minút, tak nie je veľmi čo riešiť. Ostatných má riešiť polícia a skúmať účel cesty.
Reply on: tanal #239743:
Je tam azda až taký dopyt, že nestačí L147?
Reply on: N/A #239741:
Oficiálne stanovisko dpb je, že: nevieme, aleeeeee asi do konca augusta bude prázdninový s tým, že ak bude treba, posilnia jednotlive linky. Minule som stal na Vazovovej na elektrickú večer okolo 21:15, trojka prišla od mesta tak plna (keďže jazdi len raz za 15 minút), že sa do nej len-tak-tak všetci pomestili. Minimálne piatky, soboty večer preboha do Rače z Petržalky čo je trasa kde len pri zastávkach žije skoro 100 000 ľudí nemôže byt interval 15 minút. Ale tak hold no. Treba šetriť.
Reply on: tanal #239743:
Nie, nie je tam výhybka smerom ku hradu. Ale ak by sa zrušila 208, nebolo by odvedi posilniť 207 a 203 o 2 spoje za hodinu a každý tretí spoj 203 by koncil na sulekovej. To by sa kľudne dalo. Alebo každý štvrtý spoj 203 aj 207 by koncil na sulekovej. To už je detail. [P - pokračovanie smer hrad, S - konečná na sulekovej]

207 by sla: P P S P P P
203: P P P P S P za hodinu. Super interval by bol spoločný na hodzovo aspoň. 5 minút. S tým, že ráno by sa to na pridané spoje počas špičky neuplatňovalo. Stále by sli len 2 ha hodinu na Sulekovu. Vymyslieť sa dá veľa toto. A nestalo by to nič navyše.
Reply on: D555.3008 #239730:
Ospravedlňujem sa všetkým, samozrejme 208... A nedalo by sa vymyslieť niečo také, aby na Šulekovu zachádzali trolejbusy 203 a 207 a potom pokračovali v svojich trasách. V podstate ide iba o to, aby sa hlavne starší ľudia, rodičia s deťmi a nákupmi dostali dopravným prostriedkom smerom hore, zísť dole nie je až taký problém (teda okrem zimných mesiacov, keď je poľadovica).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.