Reply on: S499.1023 #239568:
Je celkom rozdiel, či je jedna výhybka ovládaná z dvoch miest na úseku, ktorý je vyhradený výlučne pre električky a či by to bolo v križovatke Vazovova/Radlinského, kde je frekventovaná cestná doprava, priechody pre chodcov, zastávka hneď v dotyku s križovatkou a dopĺňa to električkový triangel, kvôli ktorému by ovládanie v smere od Krížnej muselo byť ešte pred výhybkou na Vazovovej.Ale ako som napísal a Ty si to potvrdil, technicky to možné je. Len prevádzkovo nereálne.
birch
Riešením pri terajšom stave je VETRA do všetkých vozidiel.
Riešením pred rekonštrukciou mohlo byť nepresunúť výhybku v smere do centra hneď za zastávku, ale nechať medzi zastávkou a výhybkou priestor. Oblúk smer Obchodná mohol byť ostrejší, avšak rovnomerný a nie rozdelený na dve časti ako je teraz.