Inak z môjho pohľadu aj mierne manipulatívny článok redaktorky, ktorá sama býva vo Vrakuni, čiže môže byť priamo tou Máriou. A titulok "Cestujúci sa sťažujú..." a potom v článku spomenutá iba pani Mária. Aj takto sa robí žurnalistika
Informácia typu "Jeden šotouš povedal" hovorí, že oživovanie tých "kostier" je príprava na obdobie, kedy začnú SORky hromadne chodiť do dielní na predpísané prehliadky/opravy.
Druhá je prečo vôbec existuje potreba tie vozy držať živé keď DPB má nadbytok nových vozidiel. A napokon prečo je ich udržovanie živými podmienené ich pravidelnou výpravou. Iné historičáky stoja celé týždne a napriek tomu sú schopné premávky.
Pani Mária to pomenovala dobre, ide o lunapark pre vybraných zamestnancov DPB.
Načo ešte jazdia tie 15Tr a niekedy aj 14Tr? Keď sa vozidlový park trolejbusov rekonštruoval, tak som si myslel, že tu budú vo dne v noci jazdiť nové Sory, resp. Škody. Nech si tie 14 a 15Tr nechajú ako historické vozidlá, prípadne nech ich ešte opravia. Bratislava si zaslúži bezpečnú premávku nielen cez deň, ale aj v noci.
„Keďže sa v nočných hodinách prepravuje iba minimum cestujúcich so zníženou pohyblivosťou, predstavujú večerné spoje linky 203 s prejazdom do liniek N44, N47 resp. N72 prijateľnú možnosť udržiavania starých trolejbusov v premávke. Avšak dané nočné linky obsluhujú iba z 50 %. Obyvatelia v týchto lokalitách však môžu využiť nielen trolejbusy, ale aj autobusy, keďže túto oblasť obsluhuje aj autobusová linka N70, na ktorej jazdia výlučne nízkopodlažné autobusy s kamerovým systémom. Cestujúci tak majú možnosť rozhodnúť sa, či pri ceste použijú trolejbus alebo nízkopodlažný autobus,“ povedala pre Bratislava24 Ľubica Melcerová.
Že im v tom d 'opravnom podniku nieje hanba. Posielajú na Dolných honoch cestujúcich do autobusov (tak načo k***a teda vôbec premávajú na Dolné hony tie vyebané vraky keď cestujúci majú ísť autobusovými linkami??).
Na linku, ktorá má s tou trolejbusovou spoločné 3 (slovom tri) zastávky jedným smerom a 5 (slovom päť) zastávok opačným z viac ako dvadsiatich zastávok ktoré každá z tých dvoch liniek má.
Cestujúci spod hradu a Koliby nemajú ani len túto veľmi obmedzenú možnosť.
Musí ***ať, chalani. Musí ***ať už úplne v tom DPB.
Podľa mňa je najlepší náter s dvomi farbami, majú to tak aj iné DP na Slovensku, napr.: BB alebo Prešov. Mohli by byť takým spôsobom, ako boli v BA Ikarusy 415 a 435, akurát, že by boli tie farby vymenené.
Chápem, že chce asi DPB zjednocovať náter, ale aj tak sa mi ten celočervený náter na T6 veľmi nepáči. Nechápem, prečo sa na ne nelakuje aspoň nejaký biely, resp. čierny pruh, aby ten náter nebol taký monotónny. Napr. nátery Wiener Linien, DPMB, alebo starý náter DPP pracujú tiež s červenou, ale vyzerajú podľa mňa o dosť lepšie ako tento celočervený náter.
Tam tú hrdzu aspoň plánovali – narozdiel od DK radiály, kde máme kortenové výťahy, zábradlia a po celom meste máme roky kortenové stĺpy verejného osvetlenia...
Keď zhdravie riadene, už nezhrdzavie sama od seba
Aj keď podľa mňa im išlo len o dizajn. (Akurát nepochopili, že pri tom, ako dlho vo svete poznajú CorTen, a ako sa nadužíva posledných desať rokov, je už jeho prítomnosť známkou neinvenčnosti a nie známkou pokroku.)
"Slovenský novodobý štandard" asi znesie všetko. Nedávno som išiel okolo Čiernej Vody cez novovybudovaný Vajnorský obchvat a protihluková stena je tam postavená z hrdzavých plechových panelov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat