Ja Ti neviem odpovedať, v uvedenej záležitosti som našťastie len nezávislý pozorovateľ.
Ale riešenie zrejme nebude také prosté, nakoľko sa na ňom nedokáže zjednotiť ani šotokomunita na tejto diskusii.
154 dajme tomu, ale pri tej 66 to pokladám za mimoriadne nešťastné. Odložíme realizáciu, nech sa zatiaľ celé Nuppu naučí chodiť autami? Kokso, to je šetrenie na naozaj správnom mieste!
Začiatok platnosti sa v prípade schválenia posúva o týždeň, nakoľko sa narazilo na isté problémy (napríklad nocovanie čaty v stanici, kde nie je útulok).
Pôvodne sa mala do konca tohto mesiaca zaviesť obsluha Grófskej nivy (predĺžená L66 Domkárska - Trhovisko - Grófska niva) a Horárne Krasňany (nová L154 Hubeného - Horáreň Krasňany).
Vzhľadom na ekonomické problémy DPB (medializovaná neistota ohľadne financovania strát, ktoré DPB počas koronakrízy vznikajú), je na základe aktualizovaného rozhodnutia rozširovanie siete nateraz odložené na neurčito.
Inak, ako to bude teraz s tými ďalšími štyrmi minibusmi. Sú už objednané, alebo existuje len rámcová zmluva? Ak to druhé, tak by ich nebolo lepšie radšej neobjednať?
Snáď bude pre podnik poučením, že obstarávať vozidlo do náročnejšieho terénu znamená vymedziť si ako hodnotiaci parameter aj prejazdnosť (rázvor / polomer otočenia, stúpavosť...)
Brano2633