Začiatok platnosti sa v prípade schválenia posúva o týždeň, nakoľko sa narazilo na isté problémy (napríklad nocovanie čaty v stanici, kde nie je útulok).
Pôvodne sa mala do konca tohto mesiaca zaviesť obsluha Grófskej nivy (predĺžená L66 Domkárska - Trhovisko - Grófska niva) a Horárne Krasňany (nová L154 Hubeného - Horáreň Krasňany).
Vzhľadom na ekonomické problémy DPB (medializovaná neistota ohľadne financovania strát, ktoré DPB počas koronakrízy vznikajú), je na základe aktualizovaného rozhodnutia rozširovanie siete nateraz odložené na neurčito.
Inak, ako to bude teraz s tými ďalšími štyrmi minibusmi. Sú už objednané, alebo existuje len rámcová zmluva? Ak to druhé, tak by ich nebolo lepšie radšej neobjednať?
Snáď bude pre podnik poučením, že obstarávať vozidlo do náročnejšieho terénu znamená vymedziť si ako hodnotiaci parameter aj prejazdnosť (rázvor / polomer otočenia, stúpavosť...)
Niekto iný tu zas tvrdil, že na Líščom údolí do centra terčík 66 najprv bol a potom zmizol. Pokiaľ si správne pamätám, tak 66 mala ísť obojsmerne okolo Trhoviska a cez Ružovú dolinu (ako budúca TT) na Hraničnú a Grófsku nivu. Delenie trasy ako u 4 alebo 21 tu podľa mňa nebude. Som zvedavý, kedy už DPB oznámi, čo sa bude vlastne meniť.
Problém ani nie je v samotnej šírke (aj keď aj tá je u FCLEI o trochu väčšia ako u Daily), ako skôr v rázvore, ktorý je u FCLEI dlhší a preto je aj menej obratný ako Daily (na Kalvárii preto jazdia FCLEI o niečo pomalšie ako Daily) a takisto potrebuje o niečo väčší polomer zákruty. Kvôli zadnému previsu zase zvláda FCLEI iba menej strmé stúpania.
Joyki