Reply on: Petto #238986:
či to nebude tým, že v DPB niekto rozmýšľa, a nechce tu mať X druhov električiek od X výrobcov. najhoršia vec čo sa pri tých obstarávaniach stáva je, že nakoniec má podnik veľa typov vozidiel od veľa výrobcov ( viď autobusy ) čo v konečnom dôsledku predražuje údržbu.
Urbanway 2423
- z toho kúsku cesty na triangli pri Vazovovej sa podľa mňa autá nedajú úplne vylúčiť (kvôli obyvateľom), len by sa to dalo zjednosmerniť (povolený by bol iba výjazd z Blumentálskej), ale vtedy by bolo dobré urobiť aj to ľavé odbočenie (súčasné riešenie je dosť nešťastné a miestni aj tak prikázaný smer vľavo nerešpektujú). Pri tom triangli by taktiež bolo vhodné obmedziť/regulovať parkovanie (stačilo by aj vyznačenie parkovacích miest a jasné oddelenie od el. trate)
- myslel si, že autá idúce od pumpy by stáli na priecestí, alebo ako, lebo inak tomu nerozumiem, veď všetky zastávky budú pred križovatkou?
- to zrušenie odbočenia ešte bude problém (hlavne pre tankujúcich, ostatní to vedia obísť cez Mickiewiczovu), lebo obchádzku smerom na TrMy si ani neviem predstaviť
- podľa mňa by sa dala zastávka Krížna presunúť bližšie ku križovatke Legionárska x Krížna, čím by sa zlepšil aj prestup na autobusy a takisto by sme mohli zriadiť zastávku niekde pri triangli na Vazovovej (vzdialenosť medzi nimi by bola cca 300 metrov, v závislosti od ich presného umiestnenia)
- nebol by potom chodník pre chodcov príliš úzky (mal by cca 2-2,25 metra), nevznikali by tam zase kolízie s chodcami?
- nebol by problém pri integrovanej zastávke, že by boli tri križovatky blízko seba (Americké nám, križovatka pri Slovnafte a Oborárske nám)? Na týchto križovatkách (okrem tej pri Slovnafte) by podľa mňa museli byť semafory (tak ako doteraz), lebo inak by sa asi tbusy na Záhradnícku nezaradili, vďaka čomu by sa prejazd cez Americké nám. vôbec nezrýchlil.