COLOR:
Urobi si jasno v tych -bustoch, lebo za chvilu tu budes aj mna oslovovat inak ako fobust...
Gyrobusy:
Svajciari s tym velmi experimentovali, firma Oerlikon. Skonstatovali vsak nasledovne: Specificky vykon zotrvacnikov noe je zatial obmedzeny. Pri sucasnych dostupnych materialoch zotrvacnikov je specificka energia akumulovana v zotrvacniku nizsia, ako v elektrochemickom akumulatore.
firma General Electric skusala nasledovne:
Otacky toho zotrvacnika, ktory ma cca 1,5 tony boli 10000 /min!!! Vozidlo ma dojazd 5,6 km a pri vypnuti vsetkych pomocnych pohonov az 11 km. Z 5000 ot. na 10000 ot sa zotrvacnik roztoci za 90 sekund. Vozidlo ma hmotnost 12700 kg.
Zaiste si viete predstavit, co sa deje, ked s takym vozidlom idete do zatacky. Gyroskopicke vlastnosti zotrvacnika nemaju na to prave najlepsie vplyvy...
Skusalo sa to aj na kolajovych vozidlach, ovsem s rovnakym vysledkom: Je to zbytocna blbost. Najvyssiu ucinnost prenosu aku dosiahli bola 70 percent (tusim).
Vďaka za opravu. Ja som si tie ostatné (a zaujímavé) názvy ulíc opisoval na papier a až potom som ich nahodil do PC, takže chyba nastala niekde v postupnosti mapa-papier-PC
Ja by som tiez nemal na com jazdit... ale ked som na brigade 3x tyzdenne tak nemam na vyber len jazdim a jazdim... uz som dostal aj masnu pokutu 2000sk, vraj som prekrocil rychlost o 31km/h... keby som tak letel tam kde som ju dostal (Dubravka pumpa Slovnaft) tak uz asi nezijem lebo tam je to poobede prepchate autami. Nevadi aspon som sa poucil, ale inac vsetko dodrziavam hehe...
dik za opytanie... aj by sa mi jazdilo, ale nie je na com, takze nie je o com... naposledy som jazdil v septembri v juesej a ked som sa vratil, zistil som, ze som zabudol jazdit s radiacou pakou... a kedze nemam kde trenovat, upadam az upadnem do zabudnutia... ale inac som okej, xixi
Mne o MANNe hovoril jeden z najvyšších, že príde a že sa sem výrobcovi tlačia, že cítia tender. Ževraj aj Solaris pracuje na CNG, ale to môže byť aj kačka.
som si celkom dost isty, ze to ma byt neoplan a kedze je plynovy uz od zaciatku, myslim, ze dracikovi sa tentoraz vyhneme... ak budem mat nejake aktualne info, dam vediet
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Urobi si jasno v tych -bustoch, lebo za chvilu tu budes aj mna oslovovat inak ako fobust...
Gyrobusy:
Svajciari s tym velmi experimentovali, firma Oerlikon. Skonstatovali vsak nasledovne: Specificky vykon zotrvacnikov noe je zatial obmedzeny. Pri sucasnych dostupnych materialoch zotrvacnikov je specificka energia akumulovana v zotrvacniku nizsia, ako v elektrochemickom akumulatore.
firma General Electric skusala nasledovne:
Otacky toho zotrvacnika, ktory ma cca 1,5 tony boli 10000 /min!!! Vozidlo ma dojazd 5,6 km a pri vypnuti vsetkych pomocnych pohonov az 11 km. Z 5000 ot. na 10000 ot sa zotrvacnik roztoci za 90 sekund. Vozidlo ma hmotnost 12700 kg.
Zaiste si viete predstavit, co sa deje, ked s takym vozidlom idete do zatacky. Gyroskopicke vlastnosti zotrvacnika nemaju na to prave najlepsie vplyvy...
Skusalo sa to aj na kolajovych vozidlach, ovsem s rovnakym vysledkom: Je to zbytocna blbost. Najvyssiu ucinnost prenosu aku dosiahli bola 70 percent (tusim).