Tak ma napadlo, ako sa popasujú so zastávkami v Rajke, ak sa niekedy obnoví 801, lebo taká Rajka, Autobuszfordulo nespĺňa pravidlo 18 znakov. Či to platí len na území Bratislavy?
Kvôli čomu premenovať autobusovú stanicu? Veď ten názov je úplne v poriadku. Dúfam, že nechceš mať aj Stn Nivy? Čo sa týka vozovní alebo Cintorínu Rača, bolo ich treba skracovať? Veď Cintorín Petržalka alebo Cintorín Vrakuňa sú dlhšie názvy. A také Depo Jurajov dvor sa aj tak nezmestí do jedného riadku. Dokonca ani Depo Petržalka, hoci pôvodne Voz. Petržalka bol jednoriadkový cieľ.
Tak to kvôli počtu znakov na označníkoch skrátili pôvodný názov "Nám. sv. Cyrila a Metoda" na "Cyril a Metod"? Aktívni blázni v DPB, dať takýto nezmyselný názov zástavke. Tak to mali nazvať Centrum Devín a každý by pochopil kde je.
Mne tiež príde "depo" a "stanica" (inak nemala by byť potom aj autobusová stanica iba "Stanica Mlynské nivy?" ) také "neslovenské," ale keď raz niekto vymýšľa blbosti, tak to takto dopadá. Som rád, že aspoň tu na imhd sa dajú stále vyhľadávať aj vozovne a ŽST, pretože bežný cestujúci si možno ani zmenu zo ŽST na Stn. ani nevšimne...
Detviansku menili na Cintorín Rača kvôli zjednoteniu názvov s Čachtickou a teraz zas Cintorín Rača zmenili kvôli dĺžke názvu.
Ja dúfam, že sa už Stn. a depo meniť nebudú, aj keď bola ich zmena úplne zbytočná (minimálne to depo som fakt nepochopil, komu to malo pomôcť), pretože by to iba opäť spôsobovalo chaos.
Aký význam má tento cirkus so zmenou zastávok? Niektorým sa vrátili názvy z pred pár rokov predtým. Tak nechápem, prečo sa napr. menila kedysi Detvianska na Cintorín Rača, keď teraz sa mení naspäť. Alebo prečo zaužívané ŽST a Vozovňa sa zmenilo na Stn a Depo. Príde za chvíľu nejaký iný mudrlant a budeme mať naspäť ŽST a Vozovňu. Ale zas niektoré názvy sa zmenili k lepšiemu. https://imhd.sk/ba/doc/sk/20163/Ve%C4%BEk%C3%A9-zmeny-v-n%C3%A1zvoch-zast%C3%A1vok
Bavime sa o korona rezime. Kolko ludi ide z/na ZST NM po 20tej v dnesnom stave ?
Skor uz ta zachadzka L4, co je +3minuty v chrono.
ADD2
Magistrat tento rok nevycleni udajne cash na otokary, strata DPB bude aj tak ocividne obrovska. Hlavne ze vozime vzduch. Aj taka L21 sa posilnovala na 10 sedlo a vikend kvoli Bory Mall a teraz naco ide stale klbak kazdych 10minut (Bory ludoprazdne)? Za pol roka ked skonci korona (alebo bude aspon 60-80% zaockovanych) tu budeme bedakat ze nemame peniaze na opravy, prevadzku, nedajboze nove vozidla - nuz ked mame prepych uz od 2.vlny uz cca 3.mesiac.
Už to vidím ako by sa zdvihla vlna odporu, že prečo musia ľudia idúci na S70 ísť vyše 400 metrov pešo, čo je pochopiteľné. Myslím si, že ŽST NM sa bez obsluhy buď električkami, alebo zabezpečením slušného prestupu na 50 nezaobíde.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho