Od 20.11. bola zmenená obsluha obratiska a nástupíšť/výstupíšť danej zastávky.
V príspevku pod daným článkom sa objavil komentár o tom, že „firma, ktorá je správcom infraštruktúry … začala uplatňovať vlastnícke práva na svoj pozemok.“
To je asi aj odpoveď pre Urbanwaya – predpokladám, že ide o súčasť riešenia tohoto problému, a nástupištia sa späť do pôvodného stavu vracať nebudú.
Ku tomu prečo to začali riešiť ŽSR práve k novembru ma napadá iba špekulácia, že mal o daný pozemok záujem niekto iný kto oslovil ŽSR so záujmom o prenájom. Prípadne sa mohli rozhodnúť že ponúknu na prenájom nevyužívané pozemky a keďže tento nebol nimi využívaný ani nikomu prenajatý rozhodli sa ho ponúknuť na prenájom.
Takmer denne mi kontrolovali PCL vo vlaku, aj na označovačoch som ten 365dPCL videl, len na konte nie. Neviem ako je to možné, a neriešil som, pretože som nemal dôvod. Riešim až teraz, kedy na to mám dôvod. Nepredpokladal som vlani v novembri, že príde korona a následne bonusové predlžovanie na jeseň tohto roku, a teda problém bude, že 365dPCL zostal na konte starej karty a nenaskočil na novej.
Nezobrazoval sa mu v konte, na karte bol keďže písal že pri kontrolách bol ten PCL normálne uznávaný. Nemal teda čo riešiť, keďže sa na ten PCL normálne dalo cestovať.
13.12.2020 mi končila platnosť 90dPCL, ktorá sa mala bonusovo predĺžiť o 60 dní automaticky. Včera som cestoval prvýkrát od toho dňa, takte som to riešil hneď v prvý deň, nie po roku a zistila sa závada, ktorá vznikla nedopatrením niekoľkých subjektov mimo mňa.
Ďakujem, avšak som zvedavý, či uvidia pôvodný 365PCL, ak ja som to nevidel celých 10 mesiacov na novej karte. Na stratenej však dodnes vidím. Zrejme musím poskytnúť aj číslo stratenej karty.
V príspevku na odkaze nižšie (a v ďalších po ňom) sa tvárili, že ak sa nezapíše automaticky bonusová platnosť na novú kartu tak ju sú schopný bez problémov doplniť ručne, tak skús napísať na info@idsbk.sk (ak si ešte nepísal) a daj potom prípadne vedieť ako bezproblémové to teda bolo.
Porozprávam vám historku o tom, ako sa vybavuje PCL v rámci IDS BK.
- 16.9.2019 som si kúpil ročný PCL za akčnú cenu 199€,
- koncom októbra som stratil SL kartu-nosič,
- 3.11.2019 som si kúpil novú kartu u SL, preniesol som si kredit zo starej a skúšala pani aj PCL, avšak ten bol kúpený u ZSSK, a teda skúsila jednoducho akoby predať nový 365PCL. Po skončení akčnej ponuky 365PCL sa samozrejme účtovala pôvodná cena 267€, a teda to stornovala, lebo nevedela ako vykázať cenový rozdiel - tak to stornovala.
- keďže 365PCL 16.9. bol kúpený u ZSSK, tak tam som musel ísť to skúsiť dať presunúť v pôvodnom znení (a teda za 199€),
- u ZSSK sa zistilo, že stará stratená SL karta nebola zablokovaná, tak som musel ísť naspäť na Nivy dať si to zablokovať,
- ZSSK získala dáta z predaja 16.9. 365PCL u nich za tú akčnú cenu 199€, a teda na novú kartu sa zdanlivo presunula akčný 365PCL.
Počas celej jeho platnosti sa mi však na konte PCL nezobrazoval, avšak počas palubných kotrol sa nejavil žiadny problém.
Po skončení platnosti 365PCL som si kúpil 90PCL 16.9.2020, a dnes som zistil, že bonusové predĺženie sa neuskutočnilo, pretože systém eviduje na mojej karte naposledy len to storno. Ten pokus tety u SL, ktorá mi tam jednoducho chcela akoby predať nový PCL cez Emtrest, avšak už za pôvodnú cenu, s ktorou som nesúhlasil...
Takže teraz čo? Vraj to mám riešiť s BID. Pochybujem, že sa to nejako vyrieši zdravo-hravo. Zatiaľ však odmietam si kupovať lístky aj nový PCL, pretože nárok na 60-dňový bonus mám.
Dispecer
https://zive.aktuality.sk/clanok/150218/kolko-bude-meskat-mhd-slovenski-studenti-vyvinuli-predpovedny-system/