Zvládne. Úplne rovnako ako z Rádiovej na Bulharskú. Testovali to už prototypovou Karosou C 744 v roku pána 198x. Niekde na TyRúre je aj z toho video. Je to síce natesno, ale dá sa to. SOR NB 18 to dá aj z Technickej doprava do Rádiovej. Osobne odskúšané, nič tam neparkovalo...
Lenže aj tých pár krikľúňov stačilo na to, aby sa to zamietlo. Ak to má mať šancu na úspech, podľa mňa musí prebehnúť najprv osveta a až potom to znova skúšať presadiť... Akurát sa obávam, že keď nezabrala doterajšia odborná diskusia, bude treba nastoliť drísty typu "cudzinci ukradnú prácu vašim švárnym synom"
zdá sa mi(negarantujem), že som videl už aj trolejbus tak prejsť, ale to asi buď čakali na odbočenie tak úzke autá, alebo šiel mierne po chodníku. a mimochodom, trolejbus obsluhujúci zastávku pred tou križovatkou(neviem, či sa aktuálne volá Šancová alebo Karpatská) premávku neblokuje?
Na L51 zase pre zmenu testujú cez deň na jednom poradí mini Solarisy. Nástup a výstup cez jedny dvere nemormálne zdržuje pobyt na zastávkach. Nehovorím ,že v špičke to jazdí zbytočne plné.
Jednoznačne obchádzkou cez Kýčerského okolo trhoviska. To ľavé odbočenie zhora je síce pohodlnejšie, ale je kolízne a v špičke spôsobuje výrazné zníženie priepustnosti križovatky - nie všetci sa stavajú do toho zaužívaného dvojradu, a ak, tak trolejbus vzhľadom na šírku jazdného pruhu vedľa takto stojacich áut neprejde.
Podľa mňa to nebude kvôli tým obchodom, pred Vianocami sa vždy kapacitne posilňovali niektoré linky (napr. L2).
Na jednej strane si myslím, že kĺbák by sa tam bez problémov uživil aj normálne, ale na druhej strane by som na 65 radšej videl sóla s normálnym (15/20 minútovým) intervalom aj mimo špičky a cez víkendy, pretože 65 poskytuje naozaj veľmi dobré tangenicálne spojenia a navyše je to jediná obsluha Pántov mimo špičky PD.
dnes sú všetky celodenné poradia na 65ke obsluhované kĺbovými autobusmi, či budú kĺbaky na nej chodiť aj naďalej nevieme povedať, asi len ľudia v DPB to vedia
Chcelo by to preštudovať si súvislosť dynamických vlastností vozidiel a dĺžky stáleho prevodu v diferenciálni, resp. celkového prevodu.
Lebo realita je úplne iná - vozidlo s kratším prevodom je dynamickejšie. Max. rýchlosť je maximálna rýchlosť a nemá úplne priamu súvislosť s tým, ako rýchlo ju vozidlo dosiahne.
To je pomerne hlúpy argument. Vek ako jediné kritérium proste nestačí. Radšej by som sa nechal viezť šesťdesiatročným Walterom Röhrlom, ako 21-ročným nevycválancom.
Ale realita je taká, že psychológovia majú dostatok metód., ako určiť, či je konkrétny kus už dostatočne dospelý na vedenie vozidla hromadnej prepravy osôb.
máš pravdu nad mýtnou jednotkou a tachografom som sa ani nezamyslel... a čo sa týka rýchlosti... nechcel som tým povedať že ten voz 75 km/h ledva dosiahne... ale že zvyčajne sú takéto autobusy inak sprevodované a ich dynamické zrýchlenie za rýchlosťou 60 km/h býva veľmi vlažné proti zrýchleniu v nízkych rýchlostiach (proste nastavené do mestskej premávky)
tak ja neviem no, ale aj karosy s "dialkovym" diferakom vedeli tahat cez 130kmh, a (aspon v case konca rokov 80tych) nemali ani obmedzovace, takze ak si schytal dobreho vodica tak to bolo super
málo prekážok na ceste máme dnes v prímestských oblastiach? keby som stretol autobus ktorý horkoťažko dá 75 km/h a mám sa za ním ťahať tzv. "po dedinách" tak by som za volantom nadával ako chorá vrana... jazdiť primestskú dopravu s takým autobusom mi príde tak návrat do čias Karos 7xx kedy sa dostať domov zo školy autobusom bolo ako za trest nekonečných 8 km... Ja viem že ide o čo najefektívnejšie využitie drahého vozu, ale bohužiaľ toto je autobus do MESTSKEJ premávky nie prímestskej
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si