Aka "cela verejnost"? najma v dnesnej dobe socialnych sieti si netreba zamienat par kriklunov a trollov za verejnost. Okrem toho, v tomto pripade by asi diskusia mala byt na odbornej urovni. Alebo ma naozaj minimalny vek vodicov urcovat nazor verejnosti, resp. "verejnosti" ??
Ja si skôr myslím, že by sa mal nanovo prerokovať návrh Združenia autobusových dopravcov, aby sa znížil vek z 24 na 21 rokov, čím by sa jednoznačne zvýšil záujem, keďže nadšenci autobusov musia po maturite hľadať robotu kade-tade a nemôžu usadnúť za volant autobusu. Možno by som im dal dlhší zácvik, ale v minulosti to bolo od 21 a tí vodiči jazdili rovnako dobre, ako starší kolegovia, niekedy aj lepšie. https://zad.sk/poziadavka-dopravcov-naplnena-nebola-v-nr-sr-nepreslo-navrhovane-znizenie-veku-vodicov/
Tešíma, že pána teší, že DPB má pre autoškolu ten najlepší autobus na Slovensku a že pre vodičov chce ten najlepší výcvik.
Oveľa viac by ma však tešilo, keby pána tešilo to že na nočákoch jazdia výlučne nízkopodlažné vozidlá s kamerami (ktoré konieckoncov prispievajú aj k bezbečnosti samotných vodičov), a nie vysokopodlažné šroty pre šotoušov kým nízkopodlažné vozidlá spia vo vozovni. Keby chcel pán pre cestujúcich ten najlepší komfort.
Vôbec to tam nie je ideálne.
Preferenciu električke uchmatnú aj chodci v smere stn. Predmestie a Nobelovu ul. Je to jediný funkčný peší nadchod. Majú spoločnú fázu na voľno.
Ďalej , keď električka prejde a z opačnej strany sa už ďalšia blíži tak na ňu nepočká a čaká sa aj 50s. Na Šafku aj na I.Karvaša podrží preferenciu.
Preto iba posledný. Nemusia sa blokovať odbočenia na a z Nobelovej.
Tam by hlavne mali spraviť normálne nástupištia pre električky. Ráno sú výjazdy už od štvrtej. Aj na N55 sa nastupuje z cesty smerom do mesta. Je dosť výluk kedy sa premáva po depo.
Ďalej aj nástup pre L51 je stále iba na paneloch bez prístrešku.
A čo tak zriadiť pre dojazdové spoje výstupnú zastávku priamo pred Depom Krasňany, pred krížením s Jurskou ul.? Je to síce v oblúku, ale pravotočivom, takže by vodič videl v spätnom zrkadle dvere, a využiť by to mohli ľudia z nových bytoviek v okolí (výstup by bol do trávy, ale IMHO lepšie, ako ísť z N55 z opačnej strany Račianskej, cez križovatku bez vyznačeného priechodu pre chodcov).
Posledná 3 až do Rače ide z Račianskeho mýta mýta 23:18, posledný dojazd 4 do Depa Krasňany 0:15.
toldo