Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: FFF13 #237934:
mat vase problemy.... Kazdemu je jasne co nazov cintorin slavicie znamena...
Reply on: kecho #237938:
Cintorín sláv úd.😃
Reply on: Viko #237936:
Nemalo sa niekde pri novej ulici "Na Ahoji" robiť nejaké obratisko? Zdalo sa mi, že som niekde niečo také počul.
Reply on: 810zssk #237937:
Ked je NOU, nemohli dat CSU? 🙂
Alebo “Cint. Slav. ud.”? To by sa aj Slavik potesil. 😃
Reply on: FFF13 #237934:
Hlavne že to hrdinsky stiahli zo všetkých komunikácných kanálov. Ale v dopravnom príkaze to je, takže nejde o chybu.

Hanba...
Reply on: david1 #237929:
OSDK nie je koniec Ahoja, ideál by bol až pri chate...
Reply on: yellowcaptcha #237933:
No ja som dúfal že po týždni sa tam CP objaví... Prešli dva týždne a potom tam niekto nalepil toto. A tak to tam je už asi dva mesiace 🙂 tak snáď sa tam 13.12. niečo objaví 🙂
Oni vážne dali ten Cintorín Slávičie😂 som myslel že potlačia to nutkanie ale tak nevydalo
Reply on: N/A #237932:
Pozerám, že ešte stále neprišli soudruzi na to ako namontovať novú vymenenú tabuľu už s vylepenými cestovnými poriadkami...
Nový redizajn sa mi páči 😀 stručný a prehľadný! A hlavne sa na nič nehraje 😀
Reply on: brefos #237930:
Bolo ich vydaných málo, vydal to DPB viacmenej pre zamestnancov, tuším sa to ani nedostalo do predaja.
Dneska som dostal do daru toto. 😃 Tu na imhd som nenašiel nič o tomto katalógu, tak neviem či bolo vyrobených len pár kusov, alebo. 😁
Reply on: pressburger #237928:
Ak tam dajú ten nový mini bus otočí sa aj pod lesom.. pri ex OSDK.
Stará Karosa to tam zvládala cúvaním..
Reply on: david1 #237927:
Na Ahoji je problém, že nie je obratisko hore pod lesom. Ak má niekto šlapat z Krahulčej až hore ešte pešo, radšej ide autom. To isté aj smer Tupého - tam by sa tiež zišla aspoň zachádzka. Problém je, že tieto developerské projekty nerátajú s MHD a nie je tam miesto na otáčanie.
Reply on: Urbanway 2423 #237925:
Vychádzal som z miestnych pomerov.
L151 vozí po 17 stej väčšinou 0-1 osôb. Pokiaľ nebude mať lepší int. nikto na ňu čakať smer Tehelná nebude.
Pri jej skrátení by sa dal zlepšiť interval smer Ahoj kam toho vozí najviac aj , keď stále len jednotky ľudí.
Roky sa na tú časť kašlalo s MHD tak ľudia sa tomu prispôsobili a jazdia autami zatiaľ..
L51 vozila v spoločnej trase podstatne toho viac.
Samozrejme najviac v úseku Vivo - Nobelova. Prestup L4,50,98
Reply on: Urbanway 2423 #237925:
Pri linke 51 sa nedá spraviť systém každý druhý spoj po Vivo. V špičke by museli ísť všetky až na TrMy, lebo ten skrátený spoj by od Viva odchádzal zhruba súčasne s predošlým spojom idúcim od TrMy. Jedine, že by tie skrátené spoje pri Vive mali prestávku, aby sa trafili do správneho času, ale to by ušetrilo len vzkm, dĺžka kolečka z Vozovne Krasňany spät do vozovne by bola rovnaká pri dlhých aj skrátených spojoch.
Reply on: david1 #237924:
Tú 151 by si viedol aj cez Tehelnú (ako v minulosti)? Ak nie, tak by si tým naštval zase iných dôchodcov, aj keby bol prestup na hrane.

Aby si mohol mať 15-minútový interval v špičke, musel by si zaviesť ďalšie poradie, aj pri skrátenej trase (čo nejde cez Tehelnú), takže si myslím, že skrátenie 151 by asi potom nemalo veľmi zmysel. Inak nestačili by na tú 151 mimo špičky a cez víkendy aj nové Ivecá FCLEI ( keď budeme mať všetkých 8 )?

Ak by si na tej 51 skrátil všetky víkendové/večerné spoje po Vivo (a neťahal tadiaľ 151), tak by Tehelná zostala bez obsluhy, čo by asi nebolo najlepšie a preto by podľa mňa 151 mala ísť až na TrMy vždy a 51 by tam jazdila len ako "dôchodcovský spoj" v sedle, kedy by jazdila v preklade so 151 každých 30 minút, čím by sme docielili 15-minútový interval na Tehelnej (ostatné spoje by boli skrátené po Vivo) a ráno, príp. aj poobede do nejakej 17-ej, inokedy by končili všetky spoje 51 pri Vive.

Okrem toho by sa ešte mali nezávisle od zmien trás pridať dve zastávky medzi Tehelnou a TrMy (jednu pri Lidli jednosmernú a druhú niekde pri križovatke s Robotníckou), nech sa trochu zlepší dostupnosť dôchodcom idúcim z/do Lidla.
Reply on: Solider #237905:
Veď to je aj výsledok.
DPB má prísť zo zmenou trasovania , aby bol prestup na hrane..
Tá L151 je v tejto trase prepálená.
Za mňa úprava trás..

L151 skrátenie Ahoj - Slimák
Špičky 15 min. Zvyšok 30 min.
L51
Stará trasa s novým int.
Večer a víkendy každý druhý spoj po Vivo prípadne všetky po Vivo.
Reply on: 3pa3ck3 #237922:
A kto by tú osvetu robil? Tí istí, čo teraz hulákajú, že nikam nechoďte a keď tak jedine autom?
Reply on: johnnyjanko #237921:
Tu by to naozaj chcelo osvetu, že cestovanie verejnou dopravou je z dlhodobého hľadiska aj teraz zdravšie ako autá.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.