Reply on: 810zssk #237820:
Kde je u N99 problém? Prestávky, poslední vodiči by sa nedostali na Hl. st.?Tá "superlinka" N56 + 65 + 87 + N99 nemusí byť možno až také scifi, keďže jedno kolo aj s prestávkami by trvalo asi 3 hodiny, na čo by síce pri 30-minútovom intervale bolo potrebných cca 6, ale pri 60-minutovom iba 3 (ostatné linky by mohli mať 30 min. int. a tým pádom by vyšli prestupy, aj keď by táto "superlinka" jazdila iba každých 60 minút).
Na druhej strane je však množstvo iných vecí, ktoré sú realizovateľnejšie a lacnejšie, ktoré by takisto pomohli popularite nočnej dopravy.
810zssk
Ad SL6: Tam je podľa mňa rozhodne potenciál nahradiť to nejakou normálnou linkou, ktorá by vozidla aj vlkov, aj zamestnancov.
Problém s nočnými tangenciálnymi linkami je zas ten interval 60 minút. Proste to nevieš naviazať na radiálne linky. Vezmi si takú 65. Vo všetkých bodoch kde by sa stretávala s radiálnymi nočákmi sú tie spoje v cca rovnakom čase (N55 Rybničná x:52, N53 Zlaté piesky x:48, N61 Avion x:55, N72 Cint. Vrakuňa x:50, N70 Toryská x:52), ale jazda medzi tými bodmi jej nejaku dobu trvá. Čiže z veľkej miery by bola použiteľná zas len pre ľudí čo bývajú priamo na jej trase, lebo nadväznosti vieš pri tom intervale spraviť len vo veľmi obmedzenej miere. Pri i=30 by už bola väčšia šanca mať akceptovateľné prestupné časy vo väčšine styčných bodov.
Ak by sme išli tak ďaleko že by sme riešili tangenciálne nočné linky, tak ja by som určite zvažoval základnú N56+65+87+N99, teda niečo z Rače cez Rendez, Trnávku, Biskupice, Vlčie hrdlo a Petržalku až do voz. Petržalka. V noci nie sú zápchy, meškania by sa neprevážali. A potom možno ešte nejaku druhú linku bližšie k centru (niečo podobné 50ke?). Na západe mesta podľa mňa tangenciálny nočák netreba, tam sú tie väzby fajn aj v noci vďaka N21.
Ale to sme už vo veľmi scifi zóne