Reply on: david1 #237815:
Tangenciálne spojenia sú ďalšia téma. Tu by pomohlo keby aspoň kľúčové tangenciálne linky (65, 87, 99) mali normálnu prevádzkovú dobu ako je štandardom v iných mestách, teda posledné odchody krátko po polnoci. Lebo na radiálnych linkách ten bratislavský skorý prechod do nočného režimu nevadí, keďže ich nahrádzajú kvalitné nočáky, ale na tangenciálnych trasách to je problém.To isté platí o linkách do oblastí kde nočáky nejazdia.
810zssk
Každopádne, bez ohľadu na detaily a konkrétne intervaly, pointou je že kvalitná dopravná obslužnosť sa nemeria len tým či sa to do autobusu ešte zmestia ľudia. Rovnako dôležitým faktorom je dostupnosť dopravy - geografická aj časová. To že mi ide autobus v čase kedy nepotrebujem mi nepomôže. Preto tá preferencia 51 s intervalom 15'.
(No a o tých nočákoch o 4:30 škoda hovoriť. To malo fungovať roky. Dostať sa dnes v BA niekam na piatu je prakticky nemožné, ak to zhodou okolností nie je po trase nejakeho výjazdu. Je absurdné že máme systém postavený na centrálnom prestupnom uzle, ale v niektorých časoch sú tam len príchody a nie odchody. A to isté večer vice versa, aj keď to sa už postupne opravuje.)