Neviem presne o čo išlo ale je to zvláštna zhoda náhod že sa to stalo po príchode 4250 do vozovne, preto pracujem aj s verziou že kľudne mohla začať horieť #4250 a nie 4909
Ak bol vhodne poisteny, teoreticky to opravitelne je. Len kedze ten ram neviem ci by este vyribca vyrobil, jedina cesta by asi fakt bol Istanbul, a to bude pase.... Aj ked, vedle by som si predstavit odtial dotiahnut tie capy furt lepsie nez to co tu jazdi (mimo nove urbina....).
A vieš čo to bolo za poruchu? Lebo porúch sú každý deň desiatky (môže ísť aj o poruchu infosystému alebo dverí) a nemyslím si že každý voz s poruchou hneď musí začať aj horieť. A to že nejaký voz nie je vo výprave ešte neznamená, že sa nemôže napríklad manipulačne presúvať po vozovni.
Chápem, že už z tvojho nicku vychádza posadnutosť MBCC, ale je to trochu toxické byť tak posadnutý šotouš s ideológiou "MBCC je naj, všetko ostatné je šrot". Musíš v živote vedieť prijímať aj veci, ktoré sa ti nepáčia a idú proti tvojmu presvedčeniu. That's life.
Ale prečo potom je obhorený zadok a nie predok, ak je pravda, že mu vyskratovali tie nové kamery a prečo obhorela aj 4250 ktorá nejakou zaujímavou zhodou náhod bola dotiahnutá alebo prišla po svojich do vozovne s poruchou?
Určite? 4250 bol dotiahnutý / sám prišiel (neviem, ktoré z týchto dvoch verzii nastala) do vozovne. Nezdá sa mi, žeby začal horieť 4909 keďže tam iba stál!
Podla zaberov je totalne zhorena prdel, a ohnuty ram vlecky.... To je na komplet vyrobu celej vlecky =u Nb18 mozno realizovatelne (stale sa vyrabaju....), ale u Capy to bude konecna....
Trammat