Hauerland mohli miesto premenovania radšej rovno zrušiť, keďže je vzdialený 100 metrov od Slov. nár. archívu. Vždy som si myslel, že tú zastávku tam ponechávajú len kvoli príjmu z komerčného názvu.
Grunty sú zastávka typu "aby tam niečo bolo", takže zrejme drvivá väčšina cestujúcich linky 139 túto zmenu nepostrehne (teda zatiaľ, keďže medzi vrcholom cintorína a cestou sa už chystá jeden projekt).
Vie mi niekto vysvetlit, preco sa premenuju Grunty na Tonavu (co som inak zartoval kedysi ze premenuju nieco ) a nechali "komercny" nazov Botanicka Zahrada? Preco ju nepremenovali na Botanicka?
R7 urcite nepomoze Dolnym Honom tak, ako dufas (kto by obchadzal cely Slovnaft obchadzkou asi 15km? To je pre teba alternativna trasa?). Dalej rovnako velmi pochybujem, ze Slovnaftsku rozsiria po celej dlzke na 2+2 aby Gagarinka mohla byt prerobena na 1+Bus (a ani ten moj navrh s aspon 1+1 medzi R7 a cintorinom).
A Gagarinku nemas na niektorych miestach kam rozsirit (Gagarinka x Mlynske luhy, Gagarinka x Podlucinskeho, Gagarinka x Tomasikova tiez nebude lahka na upravu).
Tak zastávka Internáty B má úplne odveci názov, keďže síce leží pri internátoch, avšak dostať sa odtiaľ dnu nie je jednoduché (je tam akurát vyšľapaný koridor popri rigóle). Avšak nový názov tiež nie je výhra, keďže z ulice Rudolfa Mocka je to plus-mínus rovnako ďaleko aj na CSÚ.
Tomu Nemeckému kultúrnemu domu naozaj nerozumiem keď ho aj tak nechali aj v novom názve. To bolo naozaj tak veľmi nevyhnutné do názvu tej zastávky pridať bezvýznamnú ulicu?
Mám z toho zmiešane pocity. Väčšina zmien sa mi veľmi páči, oceňujem najmä vyťahovanie tradičných názvov lokalít. Ale potom je tam niekoľko tak spektakulárnych blbostí, navyše často na významných miestach, že sa z toho nejak nedokážem tešiť.
Inak to zjednotenie SAV a NFL je tiež tragédia. To sa malo, presne naopak, rozdeliť tak aby zastávky na Šancovej mali iný názov ako na Štefánikovej.
"názov Pod stanicou, pod ktorým tieto zastávky neformálne cestujúci poznajú už teraz"
Nad niektorými (ešte nespomenutými) zmenami mi ale fakt zostáva rozum stáť - keď už bolo potrebné premenovať Nemecký kultúrny dom, namiesto sadistického "Kubačova, NKD" sa mohlo použiť napr. Plickova. Taktiež je absurdné premenovať OD Slimák na ulicu, ktorá je dlhá vyše jeden kilometer (rovnaký prípad ako Vajnorská či Trnavská cesta).
A také veci, že na jednej strane internáty z názvu odstránime (Internáty B > Rudolfa Mocka) a na strane druhej ich pridáme (Refinery Gallery > V. hrdlo, internát) je už čistá schizofrenia.
Rovnako má aj diaľnica nejaké parametre (šírka pruhu, plnohodnotný odstavný pruh, dĺžka odbočovacích a pripájacích pruhov), a hľa koľko rokov sa to na D1 "rieši" oranžovými čiarami. Tu sa to môže riešiť rovnako dočasne, pokým bude mať mesto € na stavebné rozšírenie ulice. Ak s tým bude mať mať KDI problém, tak verím, že ho vedia podložiť zvýšenou nehodovosťou v danom úseku spôsobenou užšími pruhmi.
Na 1+bus nebude lepšia príležitosť ako po otvorení R7 kedy bude pravdepodobnosť najnižšej premávky na Gagarinovej.
Ja netvrdím že je to tam najlepšie riešenie, ale tu si vieme vybrať momentálne len z lacných.
Zmysel by to malo aj z toho hľadiska, že veľmi podobný vláčik aktuálne používanému na transparentoch môže podľa cestnej vyhlášky označovať aj električku
N/A
Nad niektorými (ešte nespomenutými) zmenami mi ale fakt zostáva rozum stáť - keď už bolo potrebné premenovať Nemecký kultúrny dom, namiesto sadistického "Kubačova, NKD" sa mohlo použiť napr. Plickova. Taktiež je absurdné premenovať OD Slimák na ulicu, ktorá je dlhá vyše jeden kilometer (rovnaký prípad ako Vajnorská či Trnavská cesta).
A také veci, že na jednej strane internáty z názvu odstránime (Internáty B > Rudolfa Mocka) a na strane druhej ich pridáme (Refinery Gallery > V. hrdlo, internát) je už čistá schizofrenia.