Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keď už tu rozoberáte budúcu biskupickú radiálu...
Reply on: Urbanway 2423 #237426:
V ktorej časti konkrétne?
Reply on: on-line #237428:
Musí vietečo, chalani, musí vietečo.
Reply on: perets #237427:
Však o 150 metrov ďalej je už roky železničná stanica.
Reply on: on-line #237428:
Depo Jurajov Dvor, Nem. P. Biskupice, stn. xy
No zbohom...
Reply on: N/A #237429:
Vajnorsku uz pise v mojbus aplikacii takze 🙂
Reply on: on-line #237428:
Chcem veriť tomu, že ide iba o nejakú pracovnú verziu a vo finále sa nedočkáme patvarov ako V. hrdlo-internát, Vajnorská, Stn. Vinohrady a pod. ...
Reply on: Urbanway 2423 #237426:
Za križovatkou Parková - Domové role. V budúcnosti by tam mohla byť aj železničná zastávka.
Reply on: S499.1023 #237425:
O jeho prevedení som síce nepísal, ale máš pravdu. 🙂
Len tak pre zaujímavosť, kde by si takéto manipulačné obratisko (na Prievozskej radiále) umiestnil?
Reply on: Urbanway 2423 #237424:
Nácestné obratisko, najmä manipulačné a občasné, môže byť aj blokové a v úrovni cestnej komunikácie.
Reply on: S499.1023 #237423:
Tak myslím si, že pri tak dlhej radiále, ako bude tá Prievozská, by sa obratisko zišlo aj niekde inde ako až vo VH. Pravidelne využívané obratisko je samozrejme logické urobiť v okrajovej časti, ale nejaké manipulačné obratiská by sa zišli aj bližšie k centru.
Reply on: MatejBA #237406:
A kde by som pri výstavbe nových tratí mal chcieť robiť obratisko, než v okrajovej časti?
Reply on: Urbanway 2423 #237421:
Tak by to slúžilo aspoň ako vystupište.
Reply on: guest #237419:
No dobre, ale pri nehodách (alebo tu pri MÚ a ostrovnej prevádzke) nemáš inú možnosť, ale načo tu nechať cestujúcich vystupovať do koľajiska, okrem toho si neviem predstaviť, kde by sa nastupovalo, keď električky väčšinou stoja až pri priecestí s cestou (kde nie je vôbec žiadne nástupište).
Reply on: guest #237419:
Lenže predpokladám, že je rozdiel medzi mimoriadnou evakuáciou električky (keď na mieste asistuje dispečer, prípadne aj polícia alebo hasiči) a pravidelným zastavovaním...
Reply on: Urbanway 2423 #237415:
čiže ak by sa chcelo tak by to bolo možné. Nebolo by to nič horšie ako vystupovanie pri nehodách do otvoreného koľajiska.
Reply on: Adam3 #237417:
Nehovorím, že by nebolo najlepšie mať ich čo najviac (ako som to už nižšie písal), ale chcel som poukázať na to, že Mlynské nivy (a ešte aj jedna ďalšia úvrať) by sa vyjazdiť so 40ks dali. Okrem toho si myslím, že pri stavbe trate na Mlynských nivách a do Prievozu si to aj tak vyžiada zavedenie dvojlinkového variantu (ak už nebude zavedený), takže by bolo možné zaviesť aj tú linku Prievoz - Zlaté piesky a potom jej len zmeniť druhú konečnú.
Reply on: Urbanway 2423 #237411:
Ano na 1 dlhsiu linku to postaci. Ale ked bude potrebne urobit niekde (vymyslim si na Zlatych pieskoch) vyluku ako bola teraz v Raci tak co? Prekopeme cele linkove vedenie aby sme ziskali linku v trase Prievoz - Zlate piesky? Ved musime prisposobovat vozidla potrebam liniek a nie vytvarat linky podla toho ako to dokazeme vyjazdit.
Reply on: Urbanway 2423 #237415:
V areáli Metrologické ústavu je BIONT (zdravotnícke zariadenie), ale v zásade súhlasím

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.