Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: martinah #237368:
V niečom máš pravdu, ale napr. v takých Soroch (či sólach, či dlhých) sa ani nie je kam posunúť bližšie k páske a človek vždy stojí jednou nohou v druhých dverách. Na druhej strane v Urbanoch (hlavne 12m) či BN 10,5 naozaj nikto úplne pri páske nestojí (keď je inde miesto), ale keď je bus plný tak ľudia stoja aj tam a nevyužitý je len ohradený priestor. To, že ľudia stoja v dverách pri krátkej ceste sa dialo aj pred ohradením páskou.
Reply on: Urbanway 2423 #237363:
ludia sa tlacia do zvysnych dveri a v priestore pri nich, ked cestujes denne, iste si si vsimol, ze ti, co cestuju na kratsie vzdialenosti sa neposuvaju do priestoru k paske, a viac sa tlacia vo zvysnom, v malych busoch je to dost citelne, a pri prazdninovom rezime este citelnejsie
Hej ľudia, neviete ako to teraz vyzerá na Nivách po otvorení? Nechce sa mi tam ísť veľmi pozrieť, no nejaké čerstvé fotky by bodli. Máte niekto? Možno aj prerobený Blumentál 🙂 (V prevádzke s vozidlami samozrejme - fotky stavby ako takej som videl)
Reply on: Andy #237360:
Ja využívam MHD takmer denne, ale nezdá sa mi, že by odstránenie pások niečomu výrazne pomohlo (to, či vodičov skutočne ochránia je už druhá vec...). Kapacitne určite nie a ani pri prestupoch sa mi ešte nestalo, že by som kvôli zatvoreným predným dverám nedobehol do autobusu.
Reply on: Kotlár #237361:
Tak je, preto má napr. Panorama city parkovania nad zemou 2-5.np nie pod zemou ako je bežné. Aby tú vykopanú zeminu nemuseli zneškodniť ako "nebezpečený" odpad
Reply on: Viko #237355:
No sanovali to tým spôsobom že kontaminovaná zemina nebola vôbec odborne spracovaná/zlikvidovaná a akurát sa postavali hrubé základové dosky, takže to tam stále je.
Myslím, že by bolo na čase dať preč tie pásky za prvými dverami, ak niekto chce, aby aj poslední verní cestujúci naďalej využívali MHD aj v prázdninovom grafikone. Tá kombinácia presahuje hranicu zdravého rozumu.
Reply on: Vladimír #237358:
To museli opravit lebo este vcera to bolo zle 🙁
Reply on: NickDMPB55 #237353:
No ja neviem, ja na Sokolskej vidím zastávku 204, 209, 212 jasne vyznačenú.
Reply on: Urbanway 2423 #237349:
Áno, bola to chyba. Vďaka, už je to opravené.
Reply on: Viko #237355:
Aha no. ked tam pred 10 rokmi chceli postavit modernu bytovu zastavbu nemohli kvoli tym sajrajtov postavit podzemne garaze. Ale ano verim ze by sa to dalo sanovat.
Reply on: NickDMPB55 #237354:
Aj na Nivách boli vytečené chemikálie po bombardovaní Apolky, a hľa - most, autobuska, administratíva... ono je aj lepšie to sanovať (a následne kľudne zastavať), než nechať kvasiť v zemi.
Reply on: Samo Paulini #237352:
Ale ved nebolo to inak ? Ved spominam ze kedysi sa hovorilo ze sa tam nemoze stavat kedze podzemou su nejake chemikalie co este za cas ChzJD vylievali...
Reply on: Urbanway 2423 #237349:
Ta mapa má viacej chyb. Chyba aj zastavka Sokolská pre linky 204 209 a 212
Reply on: N/A #237351:
Istrochem určite. Toto sa mi však zdalo ešte centalnejšie. Tam na tom zas nanešťastie sedí Babiš bez povinnosti sanácie. Tiež sú mi sympatické tie mlynské nivýv ale som zvedavý, akým spôsobom bude riešené to, že "nikam nevedú" poriadne ak by to teda išlo tade. Skôr predpokladám, že sa postaví trať pozdĺž prístavu, čím bude mať územie hodné dvoch radiál navždy iba jednu.
Reply on: Samo Paulini #237350:
Toto je ešte veľmi ďaleká budúcnosť a momentálne nemá zmysel ťahať trať cez územie, kde najbližších 15 - 20 rokov nič nevznikne. Čo sa týka Biskupickej radiály, zvažovala sa aj možnosť trasovať ju po Prístavnej, no nakoniec boli zvolené Mlynské nivy - práve preto, že oblasť východného downtownu je husto zastavaná už teraz (a množstvo ďalších projektov je tam tesne pred začiatkom výstavby) a ide tak o väčšiu prioritu než ťahanie električky do iba potenciálne rozvojových území.

P.S. Ak by mala niekde vzniknúť živá štvrť s dostupným bývaním, ideálnym kandidátom je brwonfield po Istrocheme.
Škoda, že nežijeme v ideálnom svete. Bude super ak bude mať Bratislava zmodnizovaný prístav najskôr však bude ak bude niekde nižšie poprúde. Dnes toto územie ak dobre viem vlastní Penta, ktorá ho úmyselne podľa mňa necháva chátrať. Každopádne to má potenciál byť nie len snobskou štvrťou. Kľudne by to mohla byť živá štvrť s dostupným bývaním... Nemyslím si však, že by sa na to niekto na Slovensku podujal. Každopádne, kedže tam (hustá)zástavba vznikne, mala by tam viesť aj veľkokapacitná doprava a podľa mňa to až v takej budúcnosti nie je. Nebolo by lacnejšie ako ukrojiť z Pentáckeho pozemku na okrajoch a robiť esíčko pri budovaní biskupickej radiály skúpiť násyp a predĺžiť ho? Do buducna by to obsluhovalo danu lokalitu a počítam, že by bol aj kratší jazdný čas Vrakuňa-centrum.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.