Reply on: Valec #236319:
Niekde hlboko v systéme musí mať každý spoj nejake unikátne číslo. Problém je že DPB používa dva nijak nepreviazané CP systémy a to číslo bude zrejme v každom z tých systémov iné. Preto sa tie systémy ktoré pracujú s GTFS/JDF dátami zrejme nevedia párovať s dátami ktoré posiela palubák, kde to identifikačné číslo bude pravdepodobne iné. Keďže imhd/VZT používa "palubákové" dáta, tak to vie párovať s tým čo posielajú palubáky.Imho je chyba že DPB stále väčšine zdrojov posiela tie "zastávkové" údaje, namiesto "palubákových". Tie druhé sú kompletnejšie a presnejšie (napokon, podľa nich jazdia samotní vodiči). Minimálne GTFS sa podľa mňa malo generovať z nich a asi celkom nerozumiem prečo sa v minulosti niekto rozhodol to spraviť inak. Výsledkom napr. je aj to že GTFS neobsahujú (správne) dáta o cieli spoja. Ale tak to už sa zas dostávame k tomu že v DPB dátach je bordel
N/A