obcas mam ten pocit tiez
na svojej obvyklej trase mam zjavne jedneho ctitela, ktory zastane prednymi dverami zasadne mimo nastupista a strednymi pomaly az pri oznacovniku a odmieta otvorit centralne (co az tak neriesim, otvorim si, ale cele to posobi neprivetivo, najma ak na inych zastavkach s tym problem nema)
keby len raz, ale rovnaky scenar sa deje uz pravidelne
Skusam si predstavit politiku DPB v takom Lidli - kasa s pokladnikom, k nej (z bezpecnostnych dovodov) veduci takmer az letiskovy batozinovy pas na nalozenie obsahu vozika, 2-3metrova snura od kasy k platobnemu terminalu na pipanie karty zakaznikom. Platbu v hotovosti by mohli riesit takou dlhou doskou, co nou hadzu do pece chlieb (polozit na nu peniaze a vydavok).
Absurdne? Alebo to je len rozdiel medzi tym, ked si obchod na seba realne musi zarobit vs. dotovana verejna institucia?
Jednak to, a potom aj prestupovanie je úplne úžasné. Hlavne z 10.5 hrboSORu, medveďa či tých nových zhoralisov letiskových do vozidla pred nim stojaceho na zastávke.
V čom je situácia vo vozidle špecická, vážnejšia ako v obchode kde pokladníkom stačí iba plexisklo z prednej strany a na poloche sa navyše musia pohybovať normálne medzi zákazníkmi?
Veď v autobuse má vodič navyše prúdenie čerstvého vzduchu rovno zvonku (čo v obchodoch nieje, tam je všade vzudchotechnika) a vzduch vo vozidle prúdi spredu do zadu – preč od vodiča, nie?
Minulý týždeň som ráno išiel ZV oranžovým citelisom na L63 z Trnavského mýta na Patrónku. Vo voze sme boli všetci natlačení na seba bez akéhokoľvek priestoru otočiť sa, na Račku sme nechali ľudí na zastávke, pretože už sa proste nevošli, na plošine nás stálo asi tak 7 - 10, ale hlavne že predná časť vozu bola ľudoprázdna vďaka koronapáske.
Ja teda neviem či ,,dostať rozum" znamená obnoviť nástup prvými dverami. V pozícii vodiča by som sa cítil o trochu bezpečnejšie so zablokovanými prednými dverami pre cestujúcich
Adam3