Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gejza #236101:
Aký zmysel majú v jednom meste tri komerčné bikesharingy?
Reply on: Jadran #236099:
Prečo to v starých SORkách a električkách nehlási aj anglické komentáre (za normálnych okolností)?
Reply on: Adam3 #236098:
Cize tunel a Kapucinska bez elin?
Reply on: FFF13 #236091:
Áno, ako jediná stará SORka hlási zastávky, ona už tak došla z Libcháv.
13.9 - 19.9 L4 a L9 po NamLS. Dovod montaz TV pri vyjazde z tunela. Autobusy do protismeru bez zmeny obsluhy.
Reply on: kecho #236093:
obcas mam ten pocit tiez
na svojej obvyklej trase mam zjavne jedneho ctitela, ktory zastane prednymi dverami zasadne mimo nastupista a strednymi pomaly az pri oznacovniku a odmieta otvorit centralne (co az tak neriesim, otvorim si, ale cele to posobi neprivetivo, najma ak na inych zastavkach s tym problem nema)
keby len raz, ale rovnaky scenar sa deje uz pravidelne
Reply on: N/A #236059:
Na L61 to bolo roky kritické..
Na a hlavne posilnili ráno jednu hodinu a poobednú špičku , kde bol 15 min.int. teraz 7,5 min. 🙃
Reply on: yellowcaptcha #236092:
Skusam si predstavit politiku DPB v takom Lidli - kasa s pokladnikom, k nej (z bezpecnostnych dovodov) veduci takmer az letiskovy batozinovy pas na nalozenie obsahu vozika, 2-3metrova snura od kasy k platobnemu terminalu na pipanie karty zakaznikom. Platbu v hotovosti by mohli riesit takou dlhou doskou, co nou hadzu do pece chlieb (polozit na nu peniaze a vydavok).
Absurdne? Alebo to je len rozdiel medzi tym, ked si obchod na seba realne musi zarobit vs. dotovana verejna institucia?
Reply on: jozin #236081:
To už ťažko. Je toho už minimum pojazdného..
Reply on: MartanSK #236089:
Idealne zablokovat vsetky dvere, nech sa dnu nedostane vobec nikto. 😃
Reply on: Trammat #236090:
Jednak to, a potom aj prestupovanie je úplne úžasné. Hlavne z 10.5 hrboSORu, medveďa či tých nových zhoralisov letiskových do vozidla pred nim stojaceho na zastávke.

V čom je situácia vo vozidle špecická, vážnejšia ako v obchode kde pokladníkom stačí iba plexisklo z prednej strany a na poloche sa navyše musia pohybovať normálne medzi zákazníkmi?

Veď v autobuse má vodič navyše prúdenie čerstvého vzduchu rovno zvonku (čo v obchodoch nieje, tam je všade vzudchotechnika) a vzduch vo vozidle prúdi spredu do zadu – preč od vodiča, nie?

#mamespolocnycielniecestu
Idem práve v starej NB 18 so žltými držiakmi (2201) a čuduj sa svete ono to tu hlási normálne zastávky
Reply on: MartanSK #236089:
Minulý týždeň som ráno išiel ZV oranžovým citelisom na L63 z Trnavského mýta na Patrónku. Vo voze sme boli všetci natlačení na seba bez akéhokoľvek priestoru otočiť sa, na Račku sme nechali ľudí na zastávke, pretože už sa proste nevošli, na plošine nás stálo asi tak 7 - 10, ale hlavne že predná časť vozu bola ľudoprázdna vďaka koronapáske.
Reply on: kecho #236088:
Ja teda neviem či ,,dostať rozum" znamená obnoviť nástup prvými dverami. V pozícii vodiča by som sa cítil o trochu bezpečnejšie so zablokovanými prednými dverami pre cestujúcich
Reply on: color #236086:
Som si myslel, ze ste uz dostali rozum s tym blokovanim nastupu a toto mala byt prvni vlastovka. 🙂
Hm, L3 a L7 mala pred touto aspoň ráno 4-minútový interval... je tomu koniec. 😆
Reply on: birch #236084:
Mala by to byť výnimka, snáď už aj opravená - vyrobené sú stovky zalaminovaných oznamov.
Reply on: birch #236084:
Krásne!
Balkanizácia pokračuje...
V 6032 nedávno bola už len jedna oranžová páska bez oznamu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.