Tak som sa bol konecne previezt po tej zrekonstruovanej trati na Mostovej. To snad nemyslia vazne! Alebo si povedali, ze bude DPB elektrickami robit filharmonikom 3. husle?! A tie obojsmerne prejazdy aut cez Mostovu, s ktorou sa povodne ratalo ako s rozsirenim pesej zony, to uz nekomentujem... Ale dve veci ma potesili: Betonovy povrch (beton mam rad ) a relativne sympaticky vyzerajuce vrchne vedenie. Do dratov sa moc nevyznam, ale tie na Mostovej vyzerali na bratislavske pomery nadstandardne. Alebo to je len moj povrchny dojem laika?
Prave som sa viezol v 4/3, 7812+7811. Isiel som od Reduty na Mariansku. Chudak vodic v zacviku... Ten clovek co tam s nim bol bol... Paka odpadoveho tepla bola dolu, kurilo sa odpormi v bocnici a pod sedadlami. Tak som ho spytal, ze preco sa odpadove teplo fuka pod voz a kuri sa telesami, vsak to je neefektivne. Ta osobna na mna ihned vyrukla, ze co sa do toho staram, ze cestujuci sa maju vozit, etc... Povedal ze to aj tak fukalo studeny vzduch. To je absolutna volovina! Vsak ten vodic sa s tym suchtal, rozjazdy na 1. - 2. jazdnom stupni, urcite to dobre kurilo, navyse isli z Karlovky, cize dolu kopcom = vyssie pouzivanie EDB = viac odpadoveho tepla. Ked sa este k tomu zapnu tie spiraly v bocnici, tak to musi dobre kurit. Iba ten dement mi tvrdil nieco ine, este sa urazil, ze co ho "nejaky skaredy cestujuci" otravuje. Toho vodica si zapamatam, ked s nim niekedy pojdem a bude robit blbosti alebo co i len najmenej porusovat D1/1, tak ho napisem. Ale aspon vidim ako to v DPB chodi... Efektivita nad efektivitu... Vobec sa nedivim preco to vyzera tak ako vyzera...
K tej novinke z 13.12. o 7812: Dnes som sa spominanym vozom viezol. Nesiel solo, mal so sebou 7811 ako zvycajne. Reklama na PS bola ale iba na 7812. A hracie konzoly som ziadne nevidel. Bud ich odmontovali, alebo to bola kacica.
Co som bol kupovat rocnu na HLST, tak mozem povedat, ze to bolo tiez OK. Kedze som mal beznu naladu (t.j. na hovno, ako skoro vzdy), tak to prebiehalo na velmi formalnej urovni. Podisiel som k okienku, pozdravil, dal karticku a povedal: Prosim rocnu celosietovu, teda pre prve a druhe pasmo, bez BID, od 17.12.2003. Pani povedala ze to bude rovnych 6000. Ja som jej ich so slovami "nech sa paci" podal. Podakoval som, rozlucil. Nic extra, ale neboli ziadne naznaky neochoty alebo pod., proste normalna komunikacia. A proti tej nemam vobec nic...
Dnes som bol v predajni pod Novým mostom.
Bolo to celé veľmi milé. Obsluhovala nás jedna mladá babenka, veľmi pekná a hlavne veľmi ochotná. Už len náznaky nejakej nevedomosti sa okamžite snažila vysvetľovať. Napríklad na okne mala oznam, že DPB rešpektuje študentské karty. Moja babenka sa na to iba pozrela a hneď povedala, že sa to týka tej jej karty, že to akceptujú.Samozrejme kedysi typické neprijmné zvolanie: "pásmo, od kedy" chýbalo a nahradilo ho: "Na aké pásmo si to prajete" , a potom "od kedy? Od dnes?", (zbadala, že dnes ešte platí a to až do 18.12 a tak sa hneď doplnila "od 19teho?"
Potom sme sa hrali s čítačkou, že na akú vzdialenosť to prečíta (nevedel som, že elinu netreba vybrať z peňaženky prečíta aj tak, skúsim to tak dať nabudúce aj revízorovi) takže sme to držali asi tak 5cm od čítačky a ona veľmi ochotne nám vysvetlovala, že to treba priložiť a chvíľu podržať,...
Z celého toho som mal veľmi príjemný pocit a samozrejme nechýbal úsmev ako na jej ústach ani na mojich.
ali by jej dať extra prémie.
Kami: sorry, nemal som cas, v praci ficim ako metro v NYC ten katalog ako keby uz bol tvoj, len sa mi pls ozvi na adresu, ktoru mam uvedenu V TOMTO prispevku, aby sme sa mohli nejak zmysluplne dohodnut, oki? napis mi pls mejl, na ktory sa da odpovedat, nie som si isty, ci mozem odpovedat aj na ten tvoj 421907xxx517@orangemail.sk...
ludia, sorry za off topic, dakujem za pochopenie a prajem zasnezene vianoce
Juro: No ja som tlmočil z KE diskusie, od ľudí zrejme blízkych ZSSK a tí hovorili o tom, že 840tky boli odpredané BSK resp. BRSK.
Miki, fobust: Na moju zastávu prišla zimná pohotovosť o 22:55 a to 1121 a solili bo odhŕnať nebolo čo. Bolo to skôr ako začalo výdatnejšie snežiť. Takže DPB má len plus. Zase nekritizujte za každú cenu - kvôli pár vločkám. Veď aj zohnať ľudí nie je len tak hneď.
Schodiská DPB určite nepatria. Tie sú buď v správe magistrátu, MČ alebo najbližšej budovy.
SDF: také sa tu už diskutovalo... a nič z toho. (Avšak človek nikdy nevie)
Ak Ťa môžem potešiť oprášením pôvodného návrhu DPB na sieť električkových liniek od 1.1.2000, nech sa páči:
L1 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - tunel - Obchodná - HLAVNÁ STANICA
L2 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
L3 --> HLAVNÁ STANICA - Račianske mýto - ŽST Vinohrady - RAČA
L4 --> NÁM. Ľ. ŠTÚRA - Špitálska - Trnavské mýto - RUŽINOV
L5 --> KARLOVA VES - nábrežie - Špitálska - Račianske mýto - ŽST VINOHRADY
L6 --> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽST NOVÉ MESTO
L7 --> RAČA - ŽST Vinohrady - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
L8 --> HLAVNÁ STANICA - Trnavské mýto - RUŽINOV
L9 --> KARLOVA VES - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - RUŽINOV
L10 --> ZLATÉ PIESKY - Trnavské mýto - Špitálska - nábrežie - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ZLATÉ PIESKY
Pomerne nedávno tu bola dosť rozsiahla diskusia o linkovom vedení električiek, skús to pohľadať v histórii príspevkov. Padli tam aj nejaké návrhy z radov prispievateľov do diskusie.
Btw. v pôvodnom návrhu linkového vedenia od 1.1.2000 bolo aj viacero zmien v autobusovej doprave, ktoré sa napokon neuskutočnili a na poslednú chvíľu pred zavedením nových trás menili.
d3k0