Juro: No ja som tlmočil z KE diskusie, od ľudí zrejme blízkych ZSSK a tí hovorili o tom, že 840tky boli odpredané BSK resp. BRSK.
Miki, fobust: Na moju zastávu prišla zimná pohotovosť o 22:55 a to 1121 a solili bo odhŕnať nebolo čo. Bolo to skôr ako začalo výdatnejšie snežiť. Takže DPB má len plus. Zase nekritizujte za každú cenu - kvôli pár vločkám. Veď aj zohnať ľudí nie je len tak hneď.
Schodiská DPB určite nepatria. Tie sú buď v správe magistrátu, MČ alebo najbližšej budovy.
SDF: také sa tu už diskutovalo... a nič z toho. (Avšak človek nikdy nevie)
Ak Ťa môžem potešiť oprášením pôvodného návrhu DPB na sieť električkových liniek od 1.1.2000, nech sa páči:
L1 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - tunel - Obchodná - HLAVNÁ STANICA
L2 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
L3 --> HLAVNÁ STANICA - Račianske mýto - ŽST Vinohrady - RAČA
L4 --> NÁM. Ľ. ŠTÚRA - Špitálska - Trnavské mýto - RUŽINOV
L5 --> KARLOVA VES - nábrežie - Špitálska - Račianske mýto - ŽST VINOHRADY
L6 --> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽST NOVÉ MESTO
L7 --> RAČA - ŽST Vinohrady - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
L8 --> HLAVNÁ STANICA - Trnavské mýto - RUŽINOV
L9 --> KARLOVA VES - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - RUŽINOV
L10 --> ZLATÉ PIESKY - Trnavské mýto - Špitálska - nábrežie - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ZLATÉ PIESKY
Pomerne nedávno tu bola dosť rozsiahla diskusia o linkovom vedení električiek, skús to pohľadať v histórii príspevkov. Padli tam aj nejaké návrhy z radov prispievateľov do diskusie.
Btw. v pôvodnom návrhu linkového vedenia od 1.1.2000 bolo aj viacero zmien v autobusovej doprave, ktoré sa napokon neuskutočnili a na poslednú chvíľu pred zavedením nových trás menili.
Tak ma napada, preco sa vlastne vramci velkeho precislovacieho tresku "Hadaj, kam ides" nepristupilo aj k optimalizacii elektrickovej siete? Ak sa nemylim, povodny navrh ratal aj s tymto. Sice si ho uz nepamatam, a tak neviem posudit, nakolko (ne)kvalitne bol vypracovany, aj tak by to ale bol krok vpred. Neviem, z akeho dovodu sa k nemu nakoniec nepristupilo. Mozno je to len povrchny usudok, ale osobne mam pocit, ze system pozostavajuci z maleho poctu liniek, ale vyrazne zhustenymi intervalmi, by bol pre Bratislavu vhodnejsi.
Je to napriklad: Nedostatok vozidiel a premavka suprav T3 (cest vynimkam). Celkovo ale prepravna kapacita zostala zachovana, miestami sa aj zvysila. Osobne by som skusil spravit nieco ako na trolejbusovych linkach> Na rannu spicku by som navrhol 10min int.
napis mi nejaky rozumny dovod preco si to napisal na tuto stranku! iMHD nie je prevadzkovatel MHD v Bratislave, skus napisat na DPB alebo priamo na povodcu vsetkeho nestastia Magistrat ... Mimochodom, linka 9 nema v rannej spicke interval 12 minut, ale podstatne hustejsi (zahustene spoje), akurat nechapem, preco to nie je uvedene v cest. poriadkoch (je tam iba taka poznamka ze V rannej spicke su intervaly zahustene). Mozno zas len kvoli magistratu, aby to vyzeralo ze interval je 12 minut ...
V sobotu 13 decembra sa menili prepravné poriadky všetkých električiek. Tieto 12-minútové intervali sú podľa mňa v ranných hodinách veľmi nevýhodné, pretože do mestacestuje veľa ľudí a potom sú električky veľmi preplnené... Odpíšte mi prosím nejaký rozumný dôvod prečo sa naprešlo po rekonštrukcií Nám. Ľ. Štúra na staré intervaly. (Ráno a v špičke 10-minút a v dopravnom pokoji 15-minút!).
V tom clanku sa pise o pozmenovacom navrhu do rozpoctu. Rozpocet uz bol, ak sa nemylim, schvaleny, no nech som na stranke NR SR klikal ako som chcel, vobec som sa z tej spleti nevedel vysomarit a tento pozmenujuci navrh tam niekde najst, pripadne aj zistit, ci bol schvaleny... Nema niekto viac informacii?
Podla mna ste ucinitli spravne. Vobec nie je sranda opravit taky autobus, k tomu ked niet ani garaze. Myslim ze ho to zachranilo. Dufam, ze ho spravi co najsor, je to pekny kus... Mozno by nebolo zle, keby ho spravili v Zline, alebo niekde, kde maju aj vsetko potrebne. Viem, ze sa uvazuje o oprave nasej SM-ky v Zline, nakolko jej stav je zalostny a kapacity DPB su nedostatocne. Ostava dufat, ze sa to podari presadit, inak nam ten autobus doslova odhnije pred ocami.
To si trochu pleties, BRKS si od OBB(Rakuske spolkove zeleznice) prenajali dve loko 2143 a 4 vozne Bp. Od ZSSK a od Lokotransu Brno si kupilo (prenajalo) motorove vozne radu 830 a privesne vozne 020.
Pozri http://spz.logout.cz/provoz/sk2003.html
Ten tvok odkaz to bola nová motorová jednotka ZSSK radu 840. Tu rozhodne BRKS neprenajmu. Aj ked pri politickom lobingu pana Romana a vsevedka-zavodnika Malcharka...
Mno... kedze sme ju my opravit nevedeli (pri jej kupovani sme si spravne nezistili co vsetko bude treba spravit, boli sme dost idealisticki) tak som rozhodol ze dame veteranistom, konkretne P. Ivaskovi - ostatni chalani sice viacmenej nesuhlasili, ale moj nazor je ze 4 ludia nemozu opravit pod holym nebom 11 metrovy autobus... a viem, ze Ivasko uz ma aj povodne predne a zadne sklo
Urcite bolo aspon namrznute lebo sam som sa klzal, mohli aspon solit..... Koniec koncov na Botanickej je kilo snehu a je to len posolene a nie odhrabane, schodisko bolo aspon rano zasnezene a neposolene....
Man from the past: pokial mas aspon to auto, tak sa da nieco podniknut na overenie existencie 14Tr0. Taky maj by bol idealny na kratky vylet. Inak tam pojdem az za 2 roky, a to uz mozno nebude ziadny trolejbus.
J
Miki, fobust: Na moju zastávu prišla zimná pohotovosť o 22:55 a to 1121 a solili bo odhŕnať nebolo čo. Bolo to skôr ako začalo výdatnejšie snežiť. Takže DPB má len plus. Zase nekritizujte za každú cenu - kvôli pár vločkám. Veď aj zohnať ľudí nie je len tak hneď.
Schodiská DPB určite nepatria. Tie sú buď v správe magistrátu, MČ alebo najbližšej budovy.
SDF: také sa tu už diskutovalo... a nič z toho. (Avšak človek nikdy nevie)