Zvláštne, že napr. v takej Viedni im električka pred divadlom nevadí, ba dokonca by som ešte povedal, že ju tam vidia radšej, ako keby sa točila kade-tade po bočných uličkách. A to, že naruší pešiu zónu je tiež pekná sprostosť. To, že na Obchodnej sa treba pozerať, či nejde električka, neznamená, že na trikrát širšej ulici to bude takisto veľký problém.
"Diskusiu zhrnula veľmi radikálnym spôsobom ministerka kultúry, ktorá vyhlásila, že „radšej žiadna električka, ako električka pred SND,“ na čo miestnosť bez ďalšej možnosti reakcie opustila. Sekundoval jej minister životného prostredia, ktorý naznačil, že Bratislava má iné problémy, ktoré by mala riešiť."
Nie, kvôli poruche výhybky pri Blumentáli, ktorá je teraz v energeticky úspornom režime a všimol som si že po prehodení do smeru na Americké nám. nie vždy doliehajú dobre jazyky a vodiči to tam s tágom dolaďujú
Na zástavke L3 Americké nám. smer Petržalka pribudla reklamná nálepka cez celú bočnú stenu prístrešku od strany prichádzajúcich vozidiel..#asimameinyciel
Aktuálne z denníka Pravda:
Cestujúci v prostriedkoch mestskej hromadnej dopravy vo Švajčiarsku budú musieť od 6. júla nosiť ochranné rúška. Oznámila to v pondelok tamojšia vláda s tým, že v krajine zavedú aj povinnú desaťdňovú karanténu pre všetky osoby prichádzajúce z regiónov s vysokým rizikom nákazy novým koronavírusom. Vláda zareagovala na stúpajúci počet nakazených ľudí, ako aj požiadavky jednotlivých švajčiarskych kantónov, informoval spravodajský server swissinfo.ch. „Po tom, čo sa uvoľnili opatrenia v boji proti koronavírusovej pandémii, používa verejnú dopravu viac ľudí,“ uvádza sa v stredajšom vyhlásení vlády. „V mnohých prípadoch nie je možné zachovať odporúčaný odstup,“ dodala vláda.
Klíma nešla poriadne v žiadnom vozidle z ôsmich ktorými som šiel (po ceste na späť som išiel prvým čo šlo a prestupoval viac krát aby som nemusel čakať na zastávke Twin City na zhoralis na L88 v ktorom vôbec neprúdi vzduch). Plus som videl po ceste množstvo klimatizovaných vozidiel s otvorenými oknami.
Výber bol iba medzi vozidlom, ktoré sa tvári že klimatizácia ide (neviem, asi išla – a klimatizovala na sviežich 28 stupňov alebo koľko to vychádzalo podľa tej debilnej dogmy že klíma nemôže chladiť o viac ako 5 stupňov ako je vonku – jednoducho tam bolo na zdochnutie); vozidlom, ktoré nemalo pustenú klímu a boli pootvárané niektoré okná a vozidlom, ktoré malo pootvárané všetky okná.
Z týchto všetkých možností jednoznačne vyhrávala možnosť so všetkými otvorenými oknami, kedže v týchto najviac prúdil vzduch a bolo tam najchladnejšie.
Nuž, čo snáď sa aj ja možno toto leto dočkám vozidla kde bude pustená klimatizácia riadne tak aby dostatočne vychladila vozidlo na podobnú teplotu ako majú električky. Tie jediné vyzerajú byť bezproblémové, ale električkou som dnes nešiel ani jednou.
Otazka: voz 2247 klimuje, a dooost efektne. Super. Avsak, uuplne vsetky okna otvorene. Ako to teraz je? Moze sa klimovat? Ak ano, musia byt otvorene okna? Inak na to ze su otvorene vsetky, tu klimu aj tak citim ako fajn chladi. Klobuk dole.... Necakal som
Pridávam aj moje poznatky: klíma išla poväčšine všade, dokonca aj v NS 12e čo by minulé leto bol skôr omyl. Len tie NS 12 majú hrozne málo výkonnú klímu a aj keď boli všetky okná zamknuté, vodič používal dopyt a bolo už nejak 19 hodín, stále som sa tam necítil úplne príjemne. Asi druhýkrát som v živote zažil že v NB 18 (z 2010 a 2012) klíma bola zapnutá a bolo tam príjemne. Prekvapilo ma však, že v novších NB 12 klímu väčšinou nepúšťajú
tak mne teplomer v troska vyssej nadmorskej vyske ako je vacsina mesta a v zeleni (nie priamej zastavbe ktora sa prehreje rychlejsie) hlasi aktualne 25.7 stupna, co je viac ako 25, tak snad uz bude pustena klima vsade
yellowcaptcha
Som rád, že Vallo bojuje za električku v navrhovanej trase, ale táto odpoveď nižšie ma znepokojuje.
„...pri väčších podujatiach vieme električku na konkrétny čas pozastaviť.“