Tak ja neviem, má tadiaľ viesť nosný dopravný systém, alebo niečo čo bez problémov odstavíme pri kdeakej „plesni v opere“?
Som rád, že Vallo bojuje za električku v navrhovanej trase, ale táto odpoveď nižšie ma znepokojuje.
Som rád, že Vallo bojuje za električku v navrhovanej trase, ale táto odpoveď nižšie ma znepokojuje.
yellowcaptcha
Klíma nešla poriadne v žiadnom vozidle z ôsmich ktorými som šiel (po ceste na späť som išiel prvým čo šlo a prestupoval viac krát aby som nemusel čakať na zastávke Twin City na zhoralis na L88 v ktorom vôbec neprúdi vzduch). Plus som videl po ceste množstvo klimatizovaných vozidiel s otvorenými oknami.
Výber bol iba medzi vozidlom, ktoré sa tvári že klimatizácia ide (neviem, asi išla – a klimatizovala na sviežich 28 stupňov alebo koľko to vychádzalo podľa tej debilnej dogmy že klíma nemôže chladiť o viac ako 5 stupňov ako je vonku – jednoducho tam bolo na zdochnutie); vozidlom, ktoré nemalo pustenú klímu a boli pootvárané niektoré okná a vozidlom, ktoré malo pootvárané všetky okná.
Z týchto všetkých možností jednoznačne vyhrávala možnosť so všetkými otvorenými oknami, kedže v týchto najviac prúdil vzduch a bolo tam najchladnejšie.
Nuž, čo snáď sa aj ja možno toto leto dočkám vozidla kde bude pustená klimatizácia riadne tak aby dostatočne vychladila vozidlo na podobnú teplotu ako majú električky. Tie jediné vyzerajú byť bezproblémové, ale električkou som dnes nešiel ani jednou.