Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
For DG: Ta 7732 sa lubila mne, ale ze je z opacnej strany ina som si nevsimol. Sorac. Ale co sa mi paci je cisto moj osobny nazor.
Co sa tyka zeleznicnej dopravy v okoli Blavy , kludne na tom mozem robit, nieco malo o tom viem a trochu v tom pracujem.
Nuž informácie o iných mestách a regiónoch tu nie sú preto, lebo sa nenájde dobrá duša, ktorá by to bola ochotná zadarmo vo svojom voľnom čase urobiť. Ja na stránkach o MHD pracujem nepretržite od júla, venujem tomu celý svoj voľný čas a aj tak je tu stále čo vylepšovať. Možno sa niekomu bude zdať, že umiestenie napríklad fotiek na web je jednoduché, ale obnáša to nielen zoscanovanie, ale aj upravenie obrázku do dobrej podoby, osekanie okrajov, zmenšenie na požadovanú veľkosť, napísanie popisu, urobenie zmenšeniny a nakoniec nahratie na internet. Jedna fotka zaberie minimálne 15 minút. Teraz je tu 680 fotiek, čiže dokopy nás fotky stáli 170 hodín práce. Spolu so Spectrem teda stíhame robiť iba Bratislavu a nahadzovať fotky, ale ak sa nájde niekto, kto by rád napísal aj niečo k iným regiónom, s radosťou ho príjmeme medzi seba.
V názve klubu je aj slovo "regionálnej". Prečo nenájdem na stránke klubu napríklad informácie o SAD Bratislava (Malacky/Pezinok), alebo ŽSR. Veď aj železnica je dôležitou súčasťou dopravy v meste (v Bratislave asi nie). Rád by som poskytol fotky a materiály so železničnou tematikou. Takisto mám k dispozícii aj fotky MHD z iných miest.
DG
Chcel by som vedieť kto má taký pekný názor na
reklamu na voze 7732 (vlastne dve, čo iná strana
voza, to iná reklama).
Rád by som poskytol názor vodiča - "majiteľa" vozu:
ale asi by som porušil nejaký zákon SR
(nebudem nadávať, ale vyzerá to hrozne)

Reklama na 7927-28 a 7935-36 Ericsson tá je lepšia.
DG
Dnes dostla Dopravni podnik hl.m.Prahy, a.s. 3 nove autobusy Karosa-Renault citybus v kloubovem provedeni.Od zitra jsou nasazeny na lince c.119(DEJVICKA - Sprava letist - LETISTE RUZYNE).
Vzhľadom na to, že včera vo večerných bola rozšírená disková kapacita servera Host, zmenili sa dátumy pridania nových fotiek do galérie. Preto prosím ospravedlňte skutočnosť, že pri všetkých fotografiách po dobu 12 dní nájdete ikonku "nové".
Peter Mlynarčík: Pri vytváraní galérie sme stáli pred otázkou - urobiť to iba o Bratislave alebo nie? Rozhodli sme sa, že tam budú aj iné mestá. Nie ako hlavná časť galérie, ale ako zaujímavosti. Myslím si, že nikomu neuškodí, ak si pozrie čo i len jedinú fotku z Ausburgu. Samozrejme, ak sa aj ostatným návštevníkom stránok nebude páčiť takýto štýl galérie, fotky odtiaľ zrušíme. Otázka je len, kto tým získa. Medzi fotkami do pozadia je iba jedna dopravná nehoda a jeden vrak. Čo človek, to iný názor, preto ak niekto chce mať ako wallpaper nehodu alebo vrak, môže mať. Či chceme alebo nie, tiež patrí k doprave.

Martiner: V zmluve, ktorú by klub mal podpísať s DPB sa (ak si dobre pamätám) uvádza čosi aj o údržbe a posádke historických vozidiel zo strany členov klubu. Dúfam, že sa tak stane, pretože aj ja by som rád natieral - a nielen T2, ale aj T3 7509 a K2 317.
Aj keď to nebolo našou vinou, ospravedlňujeme sa vám za dnešný výpadok týchto stránok. Aspoň ste si trošku zacestovali v čase, keďže sa tu objavila verzia z 1. decembra... 🙂
Nova celovozova reklama 7732 - Ramp+Mauer parkety - vcelku vydarena
TAm - idealny proletarsky autobus. Spolu s I283 su to najlepsie stroje v bratislavskych spickach.
hm ... nie ze by som chcel kritizovat uroven oficialnych stranok dpb, ale ked sa v informaciach o neobsluhovanych zastavkach vyskytnu cisla liniek, ktore uz skoro rok neexistuju
- "Stromová" na Stromovej ul., smer Kramáre (Bárdošova) ( linky 206, 207, 209, 212, 219, 518)
dalej 44 a 62 na dlhych dieloch a myslim ani 149 uz nechodi ;-))) co vy na to?
Padol tu (nemyslim na stranke, ale u nas v kancliku v praci) taky navrh nabehnut do vozovne a pomoct/pomahat pri rekonstrukcii starych historickych vozov. Ja osobne by som svoj lenivy zadok zdvihol a rad siel napr. brusit lavu cast vraku T2-ky od hrdze alebo malovat pantograf. Podobnym sposobom sa uz zachranila pekna hromada parnych rusnov...
Pochopitelne, chcelo by to najprv dohodnut sa s niekym rozumnym z DPB - predpokladam vsak ze medzi clenmi klubu sa najde dost schopnych a ochotnych ludi.
Yo.. a este jedna vec.. rozhodne si nenecham ujst Beusa alebo KLFa v monterkach 🙂
No ja sa v tom nevyznam, to som len pocul od vodicov. Ked som robil v Krasnanoch, tak som sa vzdy poobede v tom viezol domov do Karlovky a musim povedat, ze bez cestujucich to fakt chodi rychlo...
No, pokial ja viem, tak na naprave nehuci diferak, ale redukcna prevodovka, ktora je v takom tom valci. Inak Tambusy mi zvukom napravy trochu pripominaju trolejbusy
Kratke Tambusy su fajn, len im hucia diferencialy a v lete maju tu nevyhodu, ze maju malo otvaracich okien a navyse malych...
Tambusy?

predovšetkým sú to veľmi výkonné autobusy, a ich akcelerácia predstihuje aj Ikarus 415. sú aj celkom odolné, takže nevyžadujú bohvieakú údržbu. majú veľmi vysokú kapacitu - dobre vyriešené vnútorné usporiadanie

na druhú stranu však bežné TamBusy 272A180 (okrem prototypu) niesú príliš pohodlné, lebo majú také hnusné drevené sedadlá. Platí u nich to, že keď sa niečo pokazí, tak sa to dosere riadne - niektorým vozom napr. vybuchol motor:-o. Poruchovosť je však daná údržbou, a tej sa moc nedostáva.

čo sa týka tech. parametrov, tak majú trojstupňový automat VOITH, 6 valcový vodou chladený motor MAN (okrem 4400, ten má vzduchom chladený 8-válec). Maximálna rýchlosť je 110 km/h u 4400. U ostatných sa pohybuje niekde medzi 90-100 km/h, ale keď sa na to dupne, tak by to podľa mňa vytiahlo aj 130. Dôsledky by však boli nevratné ....

ideálny Tambus je 2400 a všetky krátke, pretože tie sú tiché, rýchle a zároveň pohodlné. Krátke Tambusy z roku 1995 spĺňajú normu Euro 1.
Papyr-To, že se u nás v ČR. dotují nízkopodlažní autobusy, to je pravda, ale to že doplatí stát rozdíl mezi Citybusem a Karosou B931E to se mi nezdá. Jedno je jistý- např. v Plzni je vyhláška o
tom, že se nesmí kupovat jiná vozidla než nízkopodlažní. Například pro Zářijové zasedání MMF a Světové banky v Praze obdržel Dp. hl.m. Prahy as. 200 milionů korun od ministerstva dopravy na nákup 80 Karos-Renault, které zajišťovaly dopravu delegátů. Ptal jses mě, proč nemáme v Praze
trolejbusy. Praha má roční rozpočet 22 miliard korun
asi 25 mld. Sk., z toho polovina padne na dopravu
a z toho 2 miliardy na stavbu metra, které velmi
vyčerpává peníze z městské pokladny. Dalších
600 milionů Kč padne na obnovu autobusů. Při těchto
částkách Praha na trolejbusy nemá. Uvažovalo se po
prodloužení metra trasy C do Kobylis, že by jezdily
tzv. duobusy, které s cestujícími fungují jako
trolejbusy a cestou do vozovny používají dieselagregát. Takovéto duobusy objednala Plzeň
jedná se o typ Škoda 21TrACI.
No, ale ked sa zase pozrieme na opacnu stranu - do Ceska tak to vyzera inak, ako ked sa pozrieme na Ukrajinu :-))
TeBeCe- Nezoufej, mohlo by být hůř, podívej se třeba
na Ukrajinu. Tam maj průměrný stáří vozového parku asi 14 let (Kijev). Ještě se chci zeptat jaký jsou
slovinský autobusy Tambus? Jinak díky za odpověď.
Ja by som chcel k tym nehodam (a vrakom vozidiel atd...) Doprava (nielen MHD) ma aj svoje tieniste a smutne stranky. Jednou z nich su aj dopravne nehody. Autori maju u mna velke plus, ze nefotia a nevystavuju len same bezchybne a nablyskane vozy.
Mimochodom.. najsmutnejsia stranka dopravy je www.dpb.sk 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.