Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Voz 1829 #234588:
Ráno, či večer?
https://www.aktuality.sk/clanok/792171/primator-malaciek-pred-sudcom-policiu-som-na-cudne-praktiky-upozornil-ja-chcu-ma-diskreditovat/

Tu je okrem primátora MA a rôznych developkárov zaujímavé aj podozrenie ohľadom konania dopravného inšpektorátu ...
Reply on: Urbanway 2423 #234587:
Dnes ju majú partaci ja robim dnes inú linku z voľna najbližšie ju mám na 50tke v nedeľu 🙂 🔥
Reply on: Voz 1829 #234585:
Možno sa mi ju podarí stretnúť aj dnes, keďže je na 21.
Reply on: Infinity #234582:
Ako sa to vezmeee postupne dávam dokopy 🤛🏽☺️ Zvonka určite pohoda cistim ho stále na konečných 🚌🚌
Reply on: Urbanway 2423 #234580:
Áno presne tak 🙏🏽👀😇 21,50,98,70 vikendy občas 39 , veľmi malo 93 ☺️🤛🏽💪🏽
Reply on: Valec #234583:
Chápem, že zákonné lehoty sú dlhé, ale nebolo by dobré aspoň stanicu v Trnave vybaviť označovačom? Pri Smoleniciach to zmysel asi nemá, tam drvivá väčšina už bude mať lístok z busu, opačne to ale platiť nebude.
Reply on: TomJ #234575:
Nič, ale v rámci pilotu by to nemalo žiaden zmysel. Zast. Buková leží uprostred ničoho a prestupy budú robené v Smoleniciach.
Reply on: Voz 1829 #234579:
Tomu kyblu vravis voz??😁😁😁
Reply on: TomJ #234575:
Povedal by som, ze tomu brani fakt, ze obec Bukova nie je zeleznicou obsluhovana. Rovnomenna zastavka v lese sluzi tak maximalne pre turistov...
Reply on: Voz 1829 #234579:
Uvidím, ak bude chodiť niekde blízko môjho domu, tak možno aj áno. Prečo práve 1829, je to tvoj voz?🙂
Reply on: Urbanway 2423 #234578:
Len taak len tak 🙂 mohol by si vyhliadnut 1829 🙈🤛🏽💪🏽
Reply on: Voz 1829 #234576:
Teraz iba keď náhodou vonku uvidím niečo zaujímavé, ale inak občas áno. Prečo sa pýtaš?🙂
Aplikacia MHD Tabula . . . Od isteho casu hlasi ze nevie najst polhu, aj ked je to nezmysel. Po spusteni najde najblizsie zastavky, povolenia polohy mam vsade (kde som nasiel) povolene, dokonca uz ide aj tabula na webe, ale v appke kliknem na najdenu najblizsiu zastavku a objavi sa hlasenie "Nieje znama aktualna poloha, preto nieje mozne najst najblizsiu zastavku. Na zistenie najblizsej zastavky je potrebne povolit zasielanie informacii o polohe. Skontrolujte nastavenia povolenia zasielania informacii o polohe v prehliadaci a operacnom systeme." Ako potom nasiel najblizsie zastavky??? Ked nieje znama aktualna poloha????
Do telefonu je lepsia appka, kde mam predvolene zastavky ktore ma najviac zaujimaju, na webe musim vzdy zacat pisat a vyhladat , je to otrava.
Ahojte je tu niekto kto chodí fotiť autobusy ? 🙂 alebo posledné teraz niekedy mal zálusk ísť fotiť autobusy ? 🙂 v ba ? 🙂
Reply on: Joyki #234573:
Zaujalo ma, že S43 je tam len po Smolenice, hoci obec Buková je zaintegrovaná v zóne 580. Čo bráni zaintegrovať túto obec aj v rámci železnice?
BID zverejnila Štúdiu o možnostiach rozšírenia IDS BK do Trnavského kraja, kde predstavujú analytickú časť (opäť SIM-karty) a rozpracovanie dopravnej časti postupnej integrácie.

Najprv sa má otestovať pilotná prevádzka nového modelu pozdĺž žel. trate 116 na úseku Trnava - Smolenice: ide o vytvorenie 5 nových zón, 5 nových nadväzných autobusových liniek a 1 novú nosnú vlakovú linku S43. Cestovné poriadky budú intervalové a prispôsobené linke S43. Prevádzka má byť monitorovaná dispečingom koordinátora.

Nasledovať by mala integrácia ramena S60 po Galantu (uvádza sa odporúčanie, že by S65 mala byť predĺžená do Galanty z dôvodu jej nízkej obsadenosti voči niekoľkokrát preťaženej S60 v kritických časoch, a to už z Galanty), následne integrácia autobusových liniek jazdiacich do Bratislavkého kraja, avšak podmienkou bude kompatibilné vybavenie vozidiel, čo sa týka tarifných koncových zariadení - táto podmienka bude splnená najneskôr od roku 2022, pretože v súťažných podkladoch vo verejnej súťaži na nových dopravcov v TTSK je presne táto podmienka zadefinovaná.
Mňa zaujala napríklad analýza súbežných liniek SKAND Skalica, Arriva Trnava a SAD DS so železnicami a IDS linkami v BSK - hrubá úspora vzkm v prípade ich skrátenia po prvú žst v BSK činí 425 000 vzkm. V takomto prípade je možné robiť úspory aj u BSK, pretože by sa robili preklady v CP na spoločných úsekoch, a nsledné spätné vrátenie ušetrených vzkm pre zahustenie dotknutých liniek. Napríklad linka SAD DS Galanta - Senec - Bratislava vykonáva viac výkonov v Bratislavskom kraji, ako vo svojom domovskom, čo sa kritizuje aj v PUM TTSK, dokonca má až 23 spojov v pracovných dňoch (len 3 v nedeľu), a jej obsadenosť je okolo 10 cestujúcich na spoj, výrazne však prevažujú vyššie čísla obsadenosti počas špičiek, aj to dokonca len na úseku Senec - Bratislava, čiže TTSK vlastne robí obsluhu inému kraju na úkor seba samého.

Ďalšou podmienkou je, aby všetky spoje boli useknuté pri prvej ŽST alebo AS na pohraničí BSK, aby nedochádzalo k meškaniu spojov z Bratislavy a neúmernému predlžovaniu prestupových časov v týchto termináloch. Toto však BID robí napríklad aj dnes, že odvoz od vlakov v Senci robí 659 z Bratislavy...

Štúia sa v mnohom podobá aj na PUM TTSK, a to hlavne pri kritike nedostatočnej obslužnosti počas voľných dní, či známeho "SADizmu". Spomína sa aj zmena zónovania (zväčšenie zón kvôli neprehľadnosti v prípade integrácie ďalších oblastí v TTSK) či vytvorenie západoslovenského IDS.
Reply on: Miro #234571:
Mam to podobne, ale zialbohu, niekedy je to aj chvalabohu, ale teraz predsalen zialbohu sme demokracia.
Reply on: 810zssk #234570:
Lenže ja tam nechcem!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.