Keď sa im to lepidlo v letnej horúčave roztaví na tbule, bude radosť to dávať dole. A na to lepidlo potom bude neskôr lepiť špina, takže toi bude nečitateľné a špinavé. To kto rozmýšľal? Nebolo by jednoduchšie z tých tabúť dať tie pásky urýchlene dole a celé ich prekryť čiernym igelitom? To lepidlo z tej pásky sa roztaví na texty!!!
"aký zmysel má obrovské pole Kam chcete cestovať (nevyzerá lepšie tá menšia verzia čo prikladám?)"
A nie je výška toho boxu len tak náhodou fixovaná na výšku boxu s novými CP?
Mohli aspon oddelit pracovny tyzden od vikendu - na sadisticke cestaky nie som zvyknuty a ako je v tom pre mna riadny gulas na prvy pohlad co kedy ide...
Asi zistili že na linku s takým neatraktívnym intervalom sa im každý vykašle, už to vyzerá nádejnejšie, i keď na 901 bol posledný spoj až o 23:20 ak sa nemýlim
Tak mne osobne najviac vadi, ze sa myslelo na mobily ale nie na velke obrazovky/rozlisenia (1440p/4K a vacsie). Polovica celej plochy webu je nevyuzite miesto. Jasne, aj stary web mal nedostatky pri vysokych rozliseniach, ale aspon bol jednotne kompaktny v strede a nie roztahany odtialto do Ciernej nad Tisou
A to este nespominam to otravne otravovanie s polohou aj na desktopoch...
Nechcem hrotiť ani sa vyhovárať. Zmena nie je len o redizajne, menilo sa strašne veľa aj po technickej stránke. Každá zmena takéhoto rozsahu môže mať určité chyby a chce to aj chvíľu prevádzkovania, aby sa odfiltroval nezvyk používateľov od oprávnenej kritiky.
Kto si pamätá zmenu dizajnu v roku 2011, tak vie, že aj vtedy bolo strašne veľa kriku na vizuál, s ktorým sa včera rozlúčili. Pravda však tiež je, že po jeho počiatočnom nasadení sa robili aj dodatočné úpravy na základe podnetov používateľov.
Necítim sa byť kompetentný odpovedať na otázky, ktoré tu zazneli. Ale dajme tomu nejaký čas. Na niečo si zvykneme (možno zistíme, že je to lepšie) a čo sa aj potom bude stále ukazovať ako problém, sa možno zmení. Z mojej skúsenosti by som povedal, že potrebné zmeny sú niekedy doslova o detailoch.
Ale určite hovorím aj za ostatných, ak poviem, že za konštruktívnu kritiku vďaka, určite bude prečítaná a vzatá do úvahy.
zakaznik
B29a - zákaz predchádzania.