este by mohol ist z vajnorskej cez nobelovu a na raciansku by sa dostal pri zst vinohrady, kusok od vozovne... (ale to len tak aby sme vycerpali vsetky aspon trosku pouzitelne moznosti)
Z Račka do Krasňan (alebo ultraspisovne Krasnian) sa vie dostať v zásade dvomi spôsobmi.
1. Pravdepodobnejší - ľudí vyhodí na začiatku Mýtnej, ako stojí 39 a stávala kedysi 34. Potom prejde cez Mýtnu, Vazovovu a Radlinského späť na Račko a po Račianskej do vozovne.
2a. Ľudí vyhodí na Šancovej smer Trnavské mýto. Na Trnku potom pôjde doľava na Vajnorskú a následne pri ex Poluse doľava na Riazanskú a cez Račiansku do vozovne
2b (Krkolomná ale tiež možnosť) - cez Trnko na Vajnorskú ako pri 2a, a ďalej cez Kutuzovovu a Kukučínovu ku kukurici a tam sa napojí na Račiansku.
Ak narážaš na odchody 10:03 a 20:03 z Opletalovej cez víkendy, tak prejazd tam nebude asi žiaden, osobne tipujem, že to budú vypravovať Krasňany s elektrobusmi.
Veď práve o to ide, to ad hoc plánovanie momentálne značne zlyháva, poznám IDS kde by to dotyčného (ak to všetko je dielo vždy tej istej osoby) stálo miesto. Prečo tak dlho trvalo, kým na račiansku radiálu pridali L7, prečo až za premávky zistili, že striedavých 15 minút ráno na 209 je málo, prečo do dnešného dňa nikto neobmedzil x6 keď je zároveň každému jasné že vozí vzduch? Keby sa to stalo raz, tak to bez problémov pochopím, ale opakuje sa to a situácia sa napravuje až na opakované podnety ľudí magistrátu. A pritom to sú všetko situácie, kde aj priemerný obyvateľ Bratislavy vedel, že vznikne problém a vopred na to upozorňoval.
X6 nebola zlá, len prišla v čase korony...
čo znamenalo to, že mala voziť hlavne študentov a pooobede nákupy chtivých ľudí, ale hneď sa mal zosekať interval, aby bola v preklade z 29
Mňa by len zaujímalo, či za všetkými zaváhaniami, ktoré sa v poslednej dobe týkali grafikonov (chýbajúca L7 v Rači, predimenzovaná x6 SND - Kráľovské údolie, zle odhadnutý dopyt po 209 a teraz 7,5 minútový interval ráno z KV do centra) stojí jeden konkrétny človek.
Trammat