Ja som skutočne dlho veril, že s reko KV radiály sa rýchlosť zvýši, ako aj to, že Krčace budú na znamenie a električka tam bude fičať aspoň 60 km/h. Niekde som počul, že tá rýchlosť nemôže byť vyššia, lebo koridor by musel byť viac oddelený od cesty, resp. uzatvorený, ale neviem čo je na tom pravdy.
No buďme realisti. Karosu B741 v roku 2009 bolo len ťažko považovať za nové vozidlo.
Zato, ak by výrobca SU15 z roku 2005 klasifikovalil pri GO za nové vozidlo (stačí nový motor a spĺňa súdobé požiadavky), tak nie je čo namietať aj napriek reálnemu veku niektorých komponentov.
Pokial viem, momentalne sa to "nehybe" a riesi sa skor oprava Karlovej Vsi, oprava Race a predlzenie Petrzalky. Samozrejme pre virus sa mozu veci pozdrzat.
Každopádne ak bude výluka el. do K.Vsi a Dúbravky počas normálneho školského roku, tak tie vozy na NAD sa nikde v súčasnom stave DPB nenájdu ani keby sa mali zaradiť všetky pojazdné aj nepojazdné historičáky. A aj pri prázdninovej výprave mám o tom pochybnosti, aj keď tam by to možno išlo vyskladať za cenu nejakých ďalších škrtov na iných linkách.
A nechýbajú do výpravy tie vozy skôr preto, že nemáme zásobu ND a veľa Soriek a MBCC býva odstavených pre čakanie na náhradné diely? Keby jazdila väčšina soriek, tak by karosy podľa mňa od nákupu jazdeniek z Rakúska a Nemecka jazdiť už vôbec nemuseli. Ale je možné, že sa mýlim.
zeby preto ze vseobecne vo vyprave (standardnej skolskorokovej, nie terajsej obmedzenej) chybaju dlhe vozy vyrazne najviac uz teraz a ich nedostatok musia riesit aj tie CNG karosy ?
Zdravim, maly syn, ktory je nadsenec mhd sa ma pyta, ze kedy sa planuje potiahnut elektrickova trat z Dubravky po Bory. Neviete niekto aktualny stav? dakujem
Inak tu je dalsia motivacia, aby DPB udrziaval vozidla "mlade"
"Nedodržanie maximálneho veku vozidla(sadzba za každý mesiac, za každého vozidlo): 10 000 €"
Si predstav, zeby DPB drzal napriklad Karosy aj ked zacnu platit tieto pravidla (ak este neplatia). Napriklad dnes vypravil 4 Karosy = 40 000 pokuta kazdy mesiac. Ak by sa ratali vsetky nevyradene (zelene a zlte v zozname vozidiel), tak by to bolo kazdy mesiac az 200 000 eur na pokutach len za autobusy. A to sa uz oplati
Hlavne pozerám, že CNG Solarisy sú z 2006, takže tam tiež zrejme bude problém, či aj tie mali byť nahradené Otokarmi? Ja mám u toho nákupu 18m vozov problém hlavne v tom, že moc neviem pochopiť dôvod nákupu tak veľkého počtu 18m vozov, keď nám tu onedlho začne prihárať čo sa týka kratších vozov. Plus nezabúdajme na sanitky. A za odkaz ti ďakujem .
Tak v tom prípade si treba položiť otázku, či je naozaj nutné kupovať v tejto dobe ďalšie autobusy celkovo. Aby to nebol tak zásadný výdaj, že jeho dopady by si odniesli najviac vodiči.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
"Nedodržanie maximálneho veku vozidla(sadzba za každý mesiac, za každého vozidlo): 10 000 €"
Si predstav, zeby DPB drzal napriklad Karosy aj ked zacnu platit tieto pravidla (ak este neplatia). Napriklad dnes vypravil 4 Karosy = 40 000 pokuta kazdy mesiac. Ak by sa ratali vsetky nevyradene (zelene a zlte v zozname vozidiel), tak by to bolo kazdy mesiac az 200 000 eur na pokutach len za autobusy. A to sa uz oplati