To by sa ti na Bosakovej podakovali za zrusenie zastavky Ked ako jeden bonus by mali chodit 10 minut pesi a ako extra bonus by mali podchod k Euba.
To ju uz mozes rovno ukoncit na Muchovom ako 95...
"Nové kol'ajnice holi na začiatku prevádzky zhrdzavené, čo mohlo sposobovať počiatočné škrípanie,najma v oblúku s malým polomerom (nad Jurigovým námestím)."
V prvych tyzdnoch to aspon v obluku Tilgnerova neskripalo, ale teraz uz skripe vsetko co ide okolo a cim dalej tym viac. A kvoli velkemu polomeru sme ani mazadlo nedostali.
Čo máš s kolónou na Vajnorskej? Kolóna je len smerom CMO, odbočenie k ŽST býva na max 2 zelené....
Áno, 07:30 tade chodím prakticky denne....
Tá 96 čo by obslúžila Vajnorskú a nazad po Bojnickej nie je na zahodenie nápad. Tým padom by aj zanikla linka 196, nakoľko by bola v 100% trase krytá.
Druhá otázka znie, keď chce dakto posilniť 196, je nutné aby jazdila až na Prokofievovu? Keď ňou náhodne jazdím ráno v protismere špičky do Petržalky, tak býva vždy od Prístavného mosta docela prázdna. Resp nič také hrôzostrašné. Nemohla by ísť k EUBA a ukončiť sa na Ovsišti?
Ja osobne prichádzam o 6:22 S65-kou, no a tento vlak z mesiaca na mesiac vezie viac a viac ľudí (aj keď polovica pokračuje do Petržalky), a tesne pred nami má príchod S55, ktorý teda tiež je slušne obsadený. Našťastie S70 má príchod pred nami o 6:13, takže oni už odchádzajú predošlou 50-kou. My zas máme šťastie, že 196 a 50 prichádzajú naraz, takže je to rozdelené, ale tiež by sme sa nevopchali do jedného autobusu.
No a potom S65 o 6:55 priváža študentov, a ten už má plné aj uličky (4x Bmeer), tam už je problém u MHD, a pritom je to len jeden vlak.
Tak by teda šla normálne po Rožňavskej (tam kolóna nie je?) a pri jazde do Petržalky by spravila zachádzku na Nové Mesto. To by bolo cca 5 min navyše. Síce by sa predĺžila jazda ľuďom z Trnávky, no zároveň by si im nezrušil priamy spoj (pri prestupe na Trnavskej by totiž stratili asi tiež 5 minút) a zároveň by sa ako tak vyriešilo to Nové Mesto.
Lenže to už je posilnenie intervalu o 100 % a potreboval by si zrejme 4 - 5 vozov do výpravy navyše, čo neviem, či ráno ešte je k dispozícii (hlavne po začatí ďalšej reko KV).
Možno by stálo za zváženie v čase rannej špičky presmerovať linku 96 cez ŽST. N. Mesto, Vajnorskú a Bojnickú (čiže by zo svojej trasy vynechala len Slovinskú a Rádiovú). To by sa možno dalo spraviť aj bez nutnosti pridania ďalšieho vozu, prípadne len jedného, ktorý by sa snáď našiel.
Treba konečne pohnúť s projektovaním električkovej trate Tomášikova - Ružinov. Po postavení električky cez Euroveu by konečne mohla namiesto a-50 jazdiť električka. To je jediné koncepčné riešenie.
Po rozdelení linky 96 a jej polovičky spojov presmerovanej na letisko je samozrejme , že sa tam ráno v najväčšej špičke nestíha.
L59 dojazdové spoje ráno schytávajú zápchu na celom Vajnorskom obchvate. Bola by veľmi nespoľahlivá.
Buď jednoduho posilniť L50 od 7:00 do 8:00 ak bude z čoho alebo prehodiť 2-3 spoje z L96 na L196.
K Avionu sa dá dostať ráno aj s L63 a 61.
Nezabúdaj, že K 55,65 a 70 príde ešte výnimka dňa, REx 1734 z Trenčína, 6 klás plných ľudí, 07:19, takmer každý deň na minútu presne.
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
fanatikmhd
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
Balíky čakajú na NB18
Iný pohľad