nielen meďáky týka sa to asi všetkých busov, popravde jedinú výhodu vidím v tom, že aspoň sú ľudia není taký prekvapený z premenovania, aj keď to zaskočí
Na celej smerovej skupine pod kopcom.
Posunovať priamo nie, používať koľajové brzdy áno. Takže celý kopec v noci stojí (čo zas tak pri poklese výkonov národného crachgooperátora nejak ciiteľne nevadí...). Keď je moc zle a potrebujú niečo rozraďovať v noci, tak to nespúšťajú ale zavážajú kocúrom. Presne tým istým, ktorý cez deň zatláča diery medzi vozmi, kedysi to bola 3.záloha, bohvie, čo to dnes. Čo mám info, tak to robili dvakrát za x rokov (x=asi sedem )
Nočný posun ako taký nie je problém.
Problémom je, či vzhľadom na pokles vozby u špatného Crachga bolo, nočné rozraďovanie pomocou zvážneho pahorku, presnejšie povedané koľajové brzdy pod ním (škípanie kolies v trámcoch a odfukovanie stlačeného vzduchu). Čo tam chceš mazať? Alebo v kútiku duše dúfaš, že modré gumy sa už dočítali o niečom takom, ako je "suché mazanie" napríklad grafitový práškom?
Optimisti...
OK ale takých lokalít je v BA x - či už všetky novostavby nad depom BA hlavné (či ako sa oficiálne volá), kde väčšinou developer nasľubuje že to depo sa do roka a do dňa presťahuje úplne inam, alebo všetky byty pozdĺž (teda väčšinou skutočnosti kolmo) Ružinovskej, kde tie BKV panely pôsobia ako reproduktor a neznalý človek má niekedy aj pri zatvorenom okne dojem, že mu tá električka ide okolo hlavy.
pokial viem tak ti na hluk pindaju (aj ked predpokladam ze hlavne pristahovani, ktori si pred kupou nehnutelnosti neuvadomili ze v akej lokalite tu nehnutelnost kupuju a co z toho vyplyva....)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Bolo o tom viac reportáží v TV.