pokial viem tak ti na hluk pindaju (aj ked predpokladam ze hlavne pristahovani, ktori si pred kupou nehnutelnosti neuvadomili ze v akej lokalite tu nehnutelnost kupuju a co z toho vyplyva....)
Ako taký permanentný hluk zvládajú obyvatelia na Rendezi napríklad, vo dne i v noci nepretržite? (A to tam ten pohyb na železnici ďaleko nie je tak silný, ako kedysi.) Poďme im spísať petíciu na zrušenie rendezőpályaudvar?
Dnes som si po rokoch uvedomil ze na Moste SNP je zakaz vjazdu nad 21t. Co nalozeny klbak v pohode prekroci. Takze vsetci vodici jazdiaci tadial porusuju predpisy. Nikto si to doteraz neuvedomil, maju to kompetentni na haku alebo je to ticho tolerovane. Ak sa nemylim tak cedula "okrem mhd" taˇ nie je.
Ak bude stále balkánska údržba, od KV do Dúbravky to nevadí?
Ak fakt nikomu nechýbajú tie peniaze za PJD, mohol ju DPB dať od KV po Damborského, tam by ten hluk nikomu nevadil.
A aký prínos pre cestujúcich a kvalitu dopravy a finančného nákladu má to čo urobil DPB? Ja, som nič nezaviedol, to DPB, ja som dal len návrh, pre poriadok v systéme.
Od obratiska KV po konečnú Pri kríži je klasický zvršok. Koľko sa ušetrí na tom kúsku PJD, keď sa tam podbíjačka bude musieť aj tak požičiavať a navážať?
Pevná jazdná dráha so “zatrávnením” je hlučnejšia ako klasický zvršok so “zatrávnením” a hlavne to stálo všetko o cca 25 mil € viac vďaka PJD. Aký bol na to dôvod, že táto zaostalá republika, keď robí niečo pomocou eurofondov, používa bezdôvodne najdrahšie možné riešenie, kým v iných krajinách si vystačia s najefektívnejším riešením aj pri použití eurofondov?
na jednej strane ano, a na dobre (ticho) sa rychlo zvyka, ale na druhej, myslis ze je zdrave zit v permanentnom hluku ? ja osobne som rad ze ked si hluk nesposobim nejaky sam (alebo niektory clen rodiny), tak doma pocujem aj pavuka prebehnut po dlazke.... akurat obcas to pokazi vzlietajuce lietadlo (co som si v case ked sme vyberali lokalitu ani netusil ze aj 3 km vzduchom od prahu drahy ich este bude tolko pocut....)
Presne tak, je to V HLAVÁCH. Môj "rodný" dom je Dostojevského 1, teda priamo nad vtedajšími koľajami električiek, od 4. hodiny rannej výjazd električiek z vozovne Martanovičova, večer až do polnoci zaťahovanie. Na a zvykli sme si, ani mi to nepripadalo nejako obťažujúce. A teraz bývam ani nie 100 metrov od Ružinovskej radiály. Či počujem električku? Samozrejme, že áno, ale ani mi to nepripadne ako problém. Ak ma ráno električka zobudí, zatvorím okno a spím ďalej. Teraz si obyvatelia KV odvykli a tak im po 6-mesačnej pauze pripadá električkový hluk ako veľký. Na to je medicínsky vtip:
- Pán doktor, v noci sa pocikávam. Hrozne ma to obťažuje.
- Berte túto tabletu 1x/deň, za týždeň sa ukážte.
O týždeň:
- Pocikávate sa ešte?
- Ale áno, nie je to však také hrozné.
- Berte túto tabletu 2x/deň, za týždeň sa ukážte.
Za 2 týždne:
- Pocikávate sa ešte?
- Áno, ale nevadí mi to.
- Berte túto tabletu 3x/deň, za týždeň sa ukážte.
O ďalší týždeň:
- Pocikávate sa ešte?
- Pravdaže, ale som na to hrdý!
Skrátka, všetko je to o psychike...
bude to predovšetkým v tých hlavách. osobná skúsenosť: rodičovský dom sa nachádza max. 15 metrov od koľaje, kadiaľ premávajú vlaky a na tejto trase je to aj rad 861. Jedna z prezývok ak sa nemýlim je dunihlav. Keď premávka týchto jednotiek na trati začala, zakaždým som si vravel, sakra, veď to je nový vlak a robí taký rámus, všetko z toho duní. Dnes, keď som u rodičov už ani neregistrujem, že nejaký vlak vôbec prešiel. Proste si ľudia len odvykli od toho hluku čo mali predtým a už si nevedia reálne porovnať, aj keď si myslia, že áno.
Čo sa písalo, tak chcú obmedzenie rýchlosti (ktorá už kvôli meniarni obmedzená je). Keďže ale jednou z možností je, že hluk je spôsobený tým, že trať nie je dokončená, tak je otázkou, či mala ísť do predčasného užívania (a to sme mali teplý december, keď dokončovacie práce mohli prebiehať)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si